SUPPLY CHAIN TAKTIKE


Rješavanje kompleksnih problema u lancu opskrbe

Tvrtka Logiko i Antonio Zrilić je vaša adresa ako je pred vama kompleksan logistički projekt sa visokim ulozima.

Marko Džepina, Generalni direktor, MEDILAB


Ako trebate riješiti kompleksan problem u Supply Chain Managementu…

…ili vas možda muče pitanja slična ovima…:

  • Kako optimizirati zalihe, uz željeni nivo usluge?
  • Kako postići Logistiku brzimom svjetlosti?
  • Kako povećati kapacitet za 100% bez ulaganja u novu opremu?
  • Kako postići točnost skladišta od 100%?

…ili želite…:

  • Definirati kritične elemente, kriterije i KPI-ove za povećanje efikasnosti vašeg Supply Chaina
  • Pomoći vašem menadžmentu u dizajnu procesa
  • Optimizirati lanac opskrbe (nabava, logistika, proizvodnja i distribucija)

Usluge koje pruža Logiko kroz poslovno savjetovanje i optimizaciju procesa su konkretne i praktične. Najčešći primjer usluge je povećanje profitabilnosti i rasta te unaprjeđenje cash-flowa i efikasnosti poslovanja – smanjenje troškova uz istovremeno zadržavanje razine usluge koju zahtijevaju kupci je jedan od TOP zahtjeva svakog menadžere i poduzetnika… Formula uspjeha je jednostavna:

+ konkretni primjeri iz poslovne prakse
+ odmah primjenjivo znanje
+ konkretni alati za primjenu u poslu
+ zanimljivi konzultant sa dugogodišnjim praktičnim iskustvom


= Zadovoljni klijenti i korisnici

Različite supply chain taktike za različite ciljeve

“Raditi istu stvar iznova i iznova i očekivati različite rezultate je definicija ludila.”

Albert Einstein

PLANIRANJE PROIZVODNJE

Kako rasti i povećati prihode uz zadržavanje razine usluge prema vašim kupcima?

OPTIMIRANJE ZALIHA

Kako unaprijediti cash-flow i protok roba i informacija kroz supply chain management?

OPTIMIZACIJA PROIZVODNJE

Kako povećati produktivnost? – Praktični vodič za lidere u proizvodnji

EFIKASNA LOGISTIKA

Kako postići da logistika i skladište bude brzo i munjevito u svojim operacijama?



PROCESI KOJE LOGIKO PODRŽAVA:

SUPPLY CHAIN

PROCESI:NABAVALOGISTIKAPROIZVODNJADISTRIBUCIJA
RAZVOJ I DIZAJN PROIZVODA
UPRAVLJANJE KAPACITETIMA
PLANIRANJE PROIZVODNJE
SOURCING – UPRAVLJANJE DOBAVLJAČIMA
UPRAVLJANJE ZALIHAMA
OUTSOURCING
LOGISTIKA BRZINOM SVJETLOSTI
PLANIRANJE POTRAŽNJE
SUSTAV NAGRAĐIVANJA

Planiranje proizvodnje

Optimalna veličine serije daje optimalan odnos između troškova pripreme proizvodnje i troškova zaliha. 

Pravilno planiranje materijalnih potreba je srce planiranja proizvodnje, koje utječe na točne potrebe za poluproizvodima, sirovinama, ambalažom u skladištima i halama. 

Ako znamo dobro planirati i terminirati kapacitete, smanjit ćemo vremena čekanja i stvoriti uštede proizvodnji, postati efikasniji i produktivniji te ukloniti uska grla.


Efikasna logistika

Kupci obožavaju kada im njihova narudžba stiže u najkraćem roku i prije nego su se nadali i zaposlenici su zadovoljni kada obave sve naloge u regularno radno vrijeme. Isto tako znate da dolaze dani sezone kada se broj naloga i transakcija na skladištu poveća i za više od tri puta u odnosu na prosjek. Kako dakle ubrzati skladišne operacije kako bi i u vrijeme sezone stizali na vrijeme i da kupci budu zadovoljni?

Logiko od 2008. pomaže klijentima da:

  • izgrade i dizajniraju novo skladište
  • redizajniraju postojeće skladište
  • optimiziraju procese u logistici

Optimizacija zaliha

Materijal kao resurs je bio uvijek važan pa i sada trošak materijala čini veliki dio ukupnih troškova u proizvodnim i distributerskim (trgovačkim) kompanijama. Nekoliko je slojeva kroz koje možemo gledati ovaj resurs.

  • S jedne strane ovdje možemo gledati na asortiman naših proizvoda koji sve više raste i širi se po nekontroliranoj stopi, što i nije toliki problem. Problem je u tome da se onaj dio asortimana koji se pokaže kao slijepa ulica ne eliminira nego i dalje životari na policama dućana i skladišta i troši ostale naše resurse (ljudski rad i kapacitete).
  • Sljedeći sloj su nabavni troškovi. Ogroman je utjecaj nabavne cijene na ukupni profit poduzeća – ako smanjimo nabavne troškove za samo 10% možemo povećati profit i za 50%.  
  • Na kraju sve to završi na zalihama i one ćine zbroj cijelog asortimana, cijene i količine. Mnogi klijenti nas angažiraju za smanjenje zaliha iako u fazi optimizacije moramo se dotaknuti i ostalih elemenata

Svi se slažemo da je Cash-Flow krvotok poduzeća i da je krajnji cilj poslovanja da se gotovina koju smo uložili u biznis ponovo vrati u gotovinu. Ovaj ciklus gotovine me neizmjerno podsjeća na ciklus koji se događa u prirodi – led se topi na određenoj temperaturi i pretvara u vodu; voda isparava u plinovito stanje; zatim ponovo pada u obliku vode na zemlju i nakon pada temperature ponovo se pretvara u led.


MI PREDLAŽEMO TAKTIKU:

CASE STUDY - Primjeri nedavnih projekata

Logistika brzinom svjetlosti

Logistički akcelerator je LOGIKO metodologija za ubrzavanje logističkih operacija, obrtaja imovine (zaliha isl.) te sveukupno povećanje efikasnosti u cilju rasta…

Success Story ITALCRO

"Tehnike u upravljanju zalihama i skladištem koje nas je Antonio Zrilić naučio su dramatično poboljšale razumijevanje logistike.
Gospodin Zrilić nam je pomogao da bolje sagledamo cjelokupnu logističku situaciju. Pružio nam je gomilu prijedloga koje smo pretočili u plan akcija te ubrzali protok robe na skladištu. Nivo usluge prema našim kupcima je također dramatično porastao..."

Rajko Stanek, Direktor prodaje, ITALCRO d.o.o. Pula

Supply Chain Audit - LQ

Moja konzultantska praksa pokazala je da djelomična rješenja u lancu opskrbe (optimizacija pojedinih elemenata kao što su zalihe, proizvodnja, logistika ili nabava) donose sub-optimalna rješenja. Zato sam odlučio ponuditi novu uslugu vezanu za optimizaciju kompletnog Supply Chaina u svrhu podizanja LQ-a - LOGISTIČKOG KVOCIJENTA INTELIGENCIJE vaše kompanije.

Success Story Cromaris

"Ako želite napraviti brzu reviziju ("audit") svoje logistike i cijelog supply chaina te vidjeti kakvi ste i gdje su potencijali za napredak, Antonio je prava osoba za vas. ..."

Tomislav Pedić, Rukovoditelj nabaveCromaris d.o.o. - Zadar

Efikasna proizvodnja

Da li znamo koliki su nam troškovi proizvodnje i što treba rezati, a što poticati? Na ovo i ostala pitanja o tome kako upravljati proizvodnjom možete dobiti odgovore od naših renomiranih stručnjaka kroz savjetovanje koje LOGIKO CONSULTING provodi u proizvodnim kompanijama širom regije.

Success Story LIM - Samobor

- stabilizirati ukupno poslovanje kroz optimizaciju pojedinih procesa
- identificirati i smanjiti skrivene troškove u proizvodnji, nabavi te optimizirati indirektne troškove
- pronaći i bolje iskoristiti skrivene kapacitete u proizvodnji i nabavi...

..Kao dodatni benefit uspjeli su nešto prilično "nevjerojatno" - Ostvariti integracije među timovima prodaje, nabave i proizvodnje, koji su za rezultat imali preciznije planove i veće iskorištenje kapaciteta."

"Svakako moramo preporučiti konzultante kompanije LOGIKO Antonia Zrilića i Zorana Đurđevića koji su uspjeli:

Ivan Kodrić, Direktor, LIM - SAMOBOR

Zalihe vs. Cash-Flow

Svi se slažemo da je Cash-Flow krvotok poduzeća i da je krajnji cilj poslovanja da se gotovina koju smo uložili u biznis ponovo vrati u gotovinu. Ovaj ciklus gotovine me neizmjerno podsjeća na ciklus koji se događa u prirodi – led se topi na određenoj temperaturi i pretvara u vodu; voda isparava u plinovito stanje; zatim ponovo pada u obliku vode na zemlju i nakon pada temperature ponovo se pretvara u led.

Success Story - Zoo Hobby d.o.o.:

"Tehnike za unaprjeđenje cash-flowa kroz optimizaciju zaliha koje nam je gospodin Antonio Zrilić implementirao su značajno pomogle shvatiti strukturu vezanih zaliha, njihovu stvarnu alokaciju, vrijednost, te preduvjete za postavljanje strategije upravljanja asortimanom.

Edvard Varda, Direktor, Zoo Hobby d.o.o.

Success Story - Husqvarna:

"Na osnovu rada sa LOGIKO metodom upravljanja zalihama zalihe su smanjene za 20%. Ova činjenica nam je pomogla da smanjimo troškove logistike i relativno bezbolno premostimo recesiju koja je dolazila

Arijana Drezga, direktorica Drezga d.o.o. (HUSQVARNA)

Sustav nagrađivanja za rast kompanije

Ja dijelim kompanije i njihove menadžere na dvije skupine: oni koji znaju što žele strateški postići sa sustavom nagrađivanja i već u startu su im jasni ključevi nagrađivanja koje treba koristiti i instalirati u model; i oni menadžeri koji znaju da im model treba, ali nisu sigurni u to kako bi on trebao izgledati. Oni su mišljenja da će im samo postojanje sustava nagrađivanja pomoći da podignu produktivnost. Djelomično su u pravu, ali s obzirom da je ovaj alat namijenjen i za upravljanje i vođenje kompanije, on mora sadržavati elemente koji će vam pomoći u tome…

Nazovite konzultanta i riješite nedoumice, probleme i izazove ODMAH! Na tel. +385 91 222 0123 ili na mail: info@logiko.hr. Ugodan nastavak dana!

LOGIKO TIM


VI BIRATE METODOLOGIJU:

Konzalting projekti

Postoje tri modaliteta kako konzultant može pomoći klijentu:

  • Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da napravi
  • "Prodajući" klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
  • Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.
Learn More

Prilagođene radionice 

Načini na koje možemo utjecati na uspješnost prilagođene edukacije:

  • Uspostaviti okruženje koje je pogodno za učenje i motivaciju.
  • Pružiti relevantan sadržaj na zanimljiv i zabavan način.
  • Odgovoriti na pitanja i prilagoditi odgovore okolnostima te dati osobne primjere iz prakse. 
  • Uključiti polaznike da se teme prilagode njihovim okolnostima i problemima. 
  • Pažljivo  se  pripremiti, ali i prilagoditi ad-hoc, na licu mjesta.
Learn More

Coaching & Mentoring

Jedna od mudrosti kojima se rukovodimo u LOGIKU je ona kineska poslovica: "Ako želiš nekoga nahraniti za jedan dan, daj mu ribu, ako ga želiš nahraniti za cijeli život, nauči ga loviti ribu."  I to je coaching.

 U svijetu brzih promjena, potrebni su nam ljudi i profesionalci koji se mogu nositi sa svim izazovima koji se pojavljuju, proaktivno, bez straha i veoma produktivno.

Learn More

KLIJENTI POTVRĐUJU:

"Logiko je prava adresa za vas!"

Antonio je uspio u tri mjeseca ono što mi u kompaniji pokušavamo već godinama.

Dejan Milovanović, Direktor, Auto Milovanović Grupa

"...napravili smo kvantni skok u produktivnosti i efikasnosti!"

Toni Grubišić, Direktor, FRIGO PLUS

"...bio je motor za pokretanje promjena!" - 

Hristina Funa, Direktorica, SINPEKS - Makedonija

"...dramatično nam je unaprijedio cash-flow..."

Edvard Varda, Direktor, Zoo Hobby