Programi edukacije za vrijednost klijenata

“Koncepcija rada (na radionicama koje vodi Antonio Zrilić) je vrlo detaljno osmišljena gde su polaznici okrenuti jedni prema drugima (medjusobnoj interakciji i razmeni iskustava) i disciplini u radu, sa ciljem da unaprede sebe i svoja znanja.” 

Nenad Bašić, Kabinet generalnog direktora, HEMOFARM

Kao jedan od naprednih usluga koje LOGIKO nudi u svom asortimanu je i prilagođeni trening sa specijalnim izazovima kompanije. Ovo je zapravo nešto između edukacije i konzalting usluge te ima elemente jednog i drugog.

Klasična edukacija utječe na poboljšanje vještina te osposobljavanje timova za kvalificirani i stručni rad u vođenju i gospodarenju skladišta te na prenošenje novih znanja i trendova koji su proizašli iz najbolje svjetske prakse. Ono što edukacija ne može, je sagledati širu sliku i rješavati kompleksne probleme.

U ovaj jaz uskače LOGIKO i pomaže logistici i skladištu da usklade svoje djelovanje i ciljeve sa prodajom i distribucijom i ostalim dijelovima poduzeća koji samo u timskom radu i sinergije mogu postići bolje rezultate od konkurencije.

Kroz prilagođeni trening koji uzima u obzir trenutnu situaciju u poduzeću i od nje kreće prema poboljšanju klijent dobiva veću vrijednost od standardne edukacije. Današnji problemi u logistici i lancu opskrbe su kompleksni i kroz samu edukaciju se ne može utjecati na rješavanje i sagledavanje šire slike. U nastavku je primjer kako radimo ovakav tip programa.

Ciljna grupa ove radionice su zaposleni u timu skladišta (15 polaznika iz četiri različita distributivna centra).

Načini na koje možemo utjecati na uspješnost edukacije:

  • Uspostaviti okruženje koje je pogodno za učenje i motivaciju.
  • Pružiti relevantan sadržaj tema na zanimljiv i zabavan način.
  • Odgovoriti na pitanja i prilagoditi odgovore okolnostima te dati osobne primjere iz prakse. 
  • Uključiti polaznike stvarno i retorički, da se teme o kojima govorimo prilagode njihovim okolnostima i problemima. 
  • Pažljivo  se  pripremiti, ali i prilagoditi ad-hoc, na licu mjesta.
  • Zadržati potrebe učenja polaznika iznad svega ostaloga

PRIPREMA

Metode za prikupljanje podataka:

  • Posjet i razgovor prije radionice
  • Ankete prije radionice
  • Brain storming za vrijeme radionice