Oslobodite potencijal uz coaching

Postani Michael Jordan za Supply Chain Management

Transformiraj izazove u prilike i povećaj efikasnost svog lanca opskrbe

Znate li da coaching može stvarno pomoći vašoj kompaniji da postigne svoje ciljeve? Danas se sve više tvrtki koristi ozbiljnim pristupom razvoju zaposlenika i cijele organizacije, kroz interne ili eksterne coacheve. To pomaže menadžerima, liderima i profesionalcima da postanu učinkovitiji u njihovom provođenju. 

Business coaching vam pomaže da vi i vaš tim jasno definirate svoje poslovne ciljeve i želje, i onda ih stvarno ostvarite. To je kao da imate GPS za vaš poslovni uspjeh! Plus, podiže sposobnosti zaposlenika na novu razinu i pomaže liderima da stvarno znaju kako voditi i motivirati svoj tim.

Poslovni coach je kao da imate osobnog trenera, ali za vaš profesionalni razvoj! Michael Jordan, Kobe Bryant i Luka Modrić su u kasnijim godinama svoje karijere angažirali coacheve (osobne trenere) da bi mogli ostati u vrhunskom sportu i profesionalno parirati mlađim i motiviranijim igračima.   
S druge strane, mentoriranje je kao kad imate starijeg brata ili sestru koji vam pokazuju kako se nešto radi. Mentor je iskusniji i zna više o temi, a njegova uloga je više savjetodavna – dijeljenje znanja i iskustva. Vi onda odlučujete što ćete od toga prihvatiti i koristiti. 

Ako, dakle, trebate:

  • jasnoću kod definiranja osobnih i poslovnih ciljeva,
  • izbrusiti dosadašnje i izgraditi nove vještine i znanja da lakše obavljate nove zadatke i uloge,
  • nekoga da vas prati u tranziciji na novom poslu, ulozi ili projektu,
  • oslonac iskusnog profesionalca koji je bio u vašim cipelama i razumije vaše izazove. 

…na pravom ste mjestu.

Kada sam počinjao svoju karijeru u supply chain managementu kao voditelj nabave u internacionalnoj kompaniji, mislio sam da je dovoljno ubaciti dovoljan broj sati u odrađivanje zadataka… Međutim nitko me nije naučio:

  • kako prioritizirati zadatke (dobio sam uputu “da je sve ostalo nevažno i da je jedino bitno da proizvodnja ne smije stati” – što je utjecalo na odluke oko ostalih meni “manje bitnih” a nekome najbitnijih zadataka).
  • kako komunicirati sa kolegama i da je jutarnja kava bitna za izgradnju odnosa kao i narudžba kamiona.
  • kako odrediti sigurnosne zalihe (a ne samo prepisivati podatke koje je netko drugi definirao)
  • kako je upravljanje sobom važnije od upravljanja vremenom.

Osobni benefiti za klijenta su višestruki i uključuju:

  • Kontinuirani prijenos inovativnih ideja, Know-Howa, iskustva i intelektualnog kapitala te dobivanje konkretnih preporuka najbolje prakse i primjere iz drugih kompanija.
  • Poticanje na nove ideje i rješenja.
  • Testiranje ideja sa manje pokušaja i pogrešaka.
  • Stručna validacija postojećih ideja i rješenja te svježa vanjska perspektiva.
  • Bolja usredotočenost i fokus na zadatke.
  • Povećanje brzine usvajanja novih procesa i projekata,

Poslovni benefiti za vašu organizaciju uključuju:

  • Optimizirane performanse vašeg supply chain tima
  • liderske vještine ključne za upravljanje složenim lancima opskrbe
  • agilnost i otpornost vašeg supply chaina


“Konkretan rezultat je bila smanjenje troškova logistike od nešto preko 17% godišnje za tri vodeća tržišta, do čega bi meni trebalo puno više vremena da se nisam povezao sa g. Zrilićem.

Matija Rotkvić

Pročitaj Case study

Otvorili smo nekoliko termina za naš coaching program!

Kao etablirana boutiq konzalting firma u području supply chain managementa, obično se fokusiramo na veće supply chain projekte. Međutim, prepoznali smo potrebu za intenzivnim, personaliziranim coachingom za lidere i profesionalce manjih i srednjih kompanija koji žele brzo unaprijediti svoje vještine i transformirati svoje lance opskrbe.

Stoga smo odlučili otvoriti ograničen broj termina za naš ekskluzivni coaching program. Ovo je rijetka prilika da dobijete direktan pristup našem dubinskom znanju i desetljećima iskustva u optimizaciji supply chaina.

S obzirom na naše ostale obveze, ovi termini se brzo popunjavaju. Ako ste ozbiljni u namjeri da podignete svoj supply chain na novu razinu, savjetujemo vam da djelujete brzo i osigurate svoje mjesto u ovom transformativnom programu.

  • Procjena trenutnih kompetencija koje želite razviti u supply chain managementu (nabavi, logistici, planiranju proizvodnje, forecastingu ili sl.)
  • Definiranje ciljeva kompetencija koje želite savladati 
  • plan razvoja kompetencija 
  • Kontinuirani prijenos inovativnih ideja, Know-Howa, iskustva i intelektualnog kapitala na strukturiran način
  • Ad-hoc savjete kako primijeniti određene koncepte i prijedlog metoda rada na vašem radnom mjestu

Trajanje programa: 3 mjeseca

Dinamika i dostupnost – Redovno 2-3 puta mjesečno po 2h – Teams sastanci PLUS Kontinuiranu i neograničenu komunikaciju telefonom i emailom oko tema koje prolazimo na sesijama.

Metode rada – razgovor, edukativne radionice 1na1, rasprava, pitanja i odgovori isl.

Odgovornost klijenta – definira teme, pitanja, vještine i procese. 

Odgovornost konzultanta/mentora – planira, dizajnira i sesije i radionice. 

  • Procjena trenutnog nivoa kompetencija te načina razmišljanja i ideja koje imate.
  • Definiranje konkretnih ciljeva za vas osobno i ulogu za koju se pripremate 
  • Detaljna analiza vašeg lanca opskrbe, s karakteristikama i parametrima koji na njega utječu.
  • Svježa vanjsku perspektivu te pomoć u procesnom i strukturiranom razmišljanju (analizi, rješavanju problema ili donošenju odluke). 
  • Konkretni primjeri i prijedlozi za dizajn, optimizaciju i upravljanje lancem opskrbe.

Trajanje programa: 3 mjeseca

Dinamika i dostupnost – Redovno 2-3 puta mjesečno po 2h – Teams sastanci PLUS Kontinuiranu i neograničenu komunikaciju telefonom i emailom oko tema koje prolazimo na sesijama.

Metode rada – razgovor, brainstorming, razjašnjavanje ideja te usmjeravanje i fokusiranje na bitno.

Odgovornost klijenta – Klijent je odgovoran za tempo i dinamiku rada te planira što želi postići (poboljšanje vještina, rad na projektu, postizanje profesionalnih ciljeva i/ili rokova itd.). 

Odgovornost konzultanta/mentora – fokusira raspravu kako bi klijentu bili jasniji odgovori i pravci kojima treba ići.

  • Procjena trenutnog nivoa kompetencija te načina razmišljanja i ideja koje imate.
  • Definiranje konkretnih ciljeva za vas osobno i ulogu za koju se pripremate 
  • Detaljna analiza vašeg lanca opskrbe, s karakteristikama i parametrima koji na njega utječu.
  • Razrada scenarija za argumentiranu raspravu te objektivno razmatranje i onih parametara koji se inače ne mogu mijenjati (tzv. ‘svete krave’), koje treba pokušati osporiti, budući da će razina poboljšanja/ušteda ovisiti o ovoj vježbi.
  • Davanje savjeta kod rješavanja konkretnih problema, komunikaciji isl.

Trajanje programa: 6 mjeseci

Dinamika i dostupnost – Redovna komunikacija barem 1 puta tjedno po 1-2h PLUS Kontinuiranu i neograničenu komunikaciju telefonom i emailom kroz cijeli period u radnom vremenu (pon–pet) za usmjeravanje i razgovor vezano za: Pregled i validacija raznih prijedloga ili projekata, Priprema sastanaka i prezentacija te Situacijski savjeti bilo koje vrste. Ja sam fleksibilan za komunikaciju ako sam vam potreban i izvan radnog vremena ili vikendom – o tome se možemo dogovoriti od slučaja do slučaja.

Metode rada – akcijski orijentirana facilitacija naših interakcija na strukturiran i neutralan način uz korištenje dostupnih podataka i vaganje argumenata, roll-play, brainstorming itd.

Odgovornost klijenta – Zajednički definiramo ciljeve i zadatke i plan djelovanja s datumima završetka zadataka. 

Odgovornost konzultanta/mentora – osigurava vanjsku disciplinu i odgovornost za završetak posla koji ste sami postavili  te inzistira na odgovornosti i vlasništvu nad zacrtanim zadacima.

Bonus – Neograničen pristup intelektualnom kapitalu mentora za vrijeme trajanja ove opcije.


Case study

U svibnju 2020. kad sam prvi puta stupio u kontakt sa gospodinom Antoniom Zrilićem živio sam u Belgiji te sam radio u multinacionalnoj kompaniji na srednjoj razini managementa. Bio sam zadužen za optimizaciju regionalnog lanca opskrbe za Europu i Afriku s naglaskom na podizanje razine usluge i smanjenje troškova te općeniti redizajn cijelog lanca opskrbe.

Zbog iznimnog obujma projekata na kojima sam u tom trenutku radio,... počeo sam razmišljati o mogućim rješenjima problema na način da uključim eksternog stručnjaka kao osobnog mentora...

Testimonials:

Antonio je bio motor koji nas je pokrenuo da uđemo u novu eru Sinpeksa. Efekti koje smo dobili u proaktivnosti i pozitivnom razmišljanju su neprocjenjivi.

Hristina Funa, Direktorica, SINPEKS

G. Zrilić je kroz niz radionica i sa stalnim direktnim kontaktom sa ključnim ljudima uspio pravilno odgovoriti na sve zadatke. Iskazao je visoke kompetencije u radu sa timom, te posebno u savladavanju otpora promjenama, koje u pravilu prate ovakve projekte.

Malik Ramić, Direktor, Veritas AG

Konkretan rezultat je bila smanjenje troškova logistike na godišnjoj bazi od nešto preko 17% godišnje za tri vodeća tržišta u regiji, zaključak do kojeg bi meni trebalo puno više vremena da se nisam povezao sa g. Zrilićem.

Matija Rotkvić, DURACELL, Belgija

…Kolegica iz tima je za Antonija rekla da je ‘pun znanja organiziran i dosljedan, a prije svega strpljiv’.

Siniša Zver, Direktor, IVANČICA DD


Antonio Zrilić – Osnivač tvrtke Logiko d.o.o. koja je specijalizirana za savjetovanje u Supply Chain Managementu i savjetujem kompanije, menadžere i poduzetnike više od 15 godina.

Ekspert sam za optimizaciju operativnih procesa (logistike, nabave i proizvodnje) i imam višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta.

Autor sam 4 knjige sa tematikom iz supply chain managementa, certificirani SAP konzultant te nosilac  certifikata „Green Belt Six Sigma“.

Komentiraj