PRAKTIKUM: Planiranje proizvodnje

PRAKTIKUM: Planiranje proizvodnje

Prijavi se !
  • Mjesto održavanja: Centar za poduku Trinom – Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
  • Vrijeme održavanja:
  • Rane prijave: 450 € + PDV za uplate 30 dana prije održavanja modula.
  • Promotivna cijena: 500 € + PDV
  • Napomena:
  • Trener: Zoran Đurđević

Kako pretočiti planove prodaje u efikasnu proizvodnju?

Mišljenja polaznika seminara:

‘Odlične praktične vježbe!’‘Sve pohvale!’
‘Grupa nije velika što omogućuje aktivnu komunikaciju i lakše usvajanje gradiva.’
‘Seminar bih preporučila svima koji imaju proizvodnju kako bi što bolje shvatili probleme i poboljšali svoje rezultate’
‘U današnjim vremenima potrebni su ovakvi susreti i razmjena informacija.’
‘Sve je dobro organizirano, teme su interesantne i samo tako nastavite!’
‘Jako sam zadovoljna trenerima, materijalima i novim saznanjima. Svakako ću nastojati što češće dolaziti na vaše treninge…’

Utisci polaznika seminara Planiranje proizvodnje

Cilj seminara:

  • Cilj seminara je upoznati se sa procesom i metodologijom planiranja poslovnih aktivnosti kroz dobavni lanac prema provjerenoj praksi.
  • Naučiti tehnike kako pomiriti proizvodna ograničenja i potrebe kupaca? Kakva je uloga nabave i zaliha u svemu tome? Kako postići optimalnu iskoristivost kapaciteta? Kako uskladiti operativne planove nižih razina sa taktičkim i strateškim planovima viših razina?

Kome je seminar namijenjen:

  • Svima onima koji se svakodnevno ili povremeno susreću s problematikom planiranja i upravljanja proizvodnjom; planerima, managerima i zaposlenima u proizvodnji, prodaji i logistici.
  • Osim toga, seminar je namjenjen i managerima i zaposlenima odgovornim za nabavu i upravljanje zalihama da bolje razumiju proces planiranja i svoju ulogu u dobavnom lancu.

Sadržaj:

1. Plan prodaje i plan proizvodnje

  • Plan prodaje i proizvodnja za zalihe ” Make to stock “
  • Plan prodaje i proizvodnja za poznatog kupca ” Make to order “
  • Što sam naučio?
    • Vježba prognoza – plan prodaje – plan proizvodnje

2. Kako nastaju planovi proizvodnje

  • S&OP proces ( Sales and Operations Planning )
  • Tko su sudionici u procesu ?
  • Što planiram?
  • Dugoročno planiranje ( RCCP Rughe – Cut Capacity Planning )
    • Mijenjati kapacitete ili Plan proizvodnje ?

3. Glavni plan proizvodnje

  • Što, koliko i kada napraviti?
  • Planiranje materijala ( MRP – Material Requirements Planning )
    • Plan potreba za materijalima u proizvodnji
    • Planovi nabave

4. Capacity Requirements Planning

  • Beskonačni i konačni kapaciteti radnih mjesta
  • Forward vs Backward metoda
  • Određivanje redoslijeda radnih naloga
  • Ganttogram
  • Terminiranje proizvodnje
    • Terminiranje kod neprekidnih tokova
    • Odabir redoslijeda radnih naloga prema prioritetima

Metode:

Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije

Vježbe:

  • Izračun optimalne veličine proizvodne serije

Primjer:

  • Mjerni pokazatelji kvalitete planiranja

Video: 

  • Production-scheduling P-S Cycles

O treneru:

Zoran Đurđević - Više od trideset godina iskustva na rukovodećom pozicijima u domaćim i internacionalnim kompanijama. Desetine uspešnih projekata (Naftna Industrija Srbije, Alkaloid Skoplje, Actavis Leskovac,  Azotara Subotica, Frikom Beograd, Rafinerija nafte Beograd, Rafinerija Nafte Pančevo, Simpo Vranje, ILR Beograd, Ice Cream Factory…) na kojima radi kao konsultant za menadžment, upravljanje proizvodnjom i project menadžment.

Objavljuje veliki broj radova iz ovih oblasti na naučno stručnim skupovima.  Svojevremeno urednik rubrike Menadžment u listu „Računari“, osnivač i potpredsednik Udruženja informatičara Srbije. Kao uspešan privrednik član Skupštine Privredne Komore Srbije u dva mandata.

Danas je vlasnik Agencije za konsalting KALA i radi kao Forecast Pro konsultant, SAP konsultant, Pantheon konsultant i edukator iz oblasti Strateškog menadžmenta, SCM (Suply Chain Management), Planiranje i upravljanje proizvodnjom, Project Managementa i Prognoze i planiranja prodaje.

Komentiraj