7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE

7 VJEŠTINA ZA USPJEŠNO VOĐENJE NABAVE

  • Mjesto održavanja: Centar za poduku Trinom – Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
  • Vrijeme održavanja: (9,00 – 16,00 h)
  • Rane prijave: 450 € + PDV za uplate 30 dana prije održavanja modula.
  • Promotivna cijena: Popust za rane prijave!
  • Event + DVD sa snimkom: 750,00 € + PDV
  • Trener: Antonio Zrilić
Prijavi se !

Uvod:

Pred timovima u nabavi se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina možemo nazvati Mini akademija za nabavu i sastoji se od vještina koje svaki profesionalac u nabavi i lancu opskrbe mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena voditeljima i direktorima nabave te onim profesionalcima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

Ova ekskluzivna radionica namijenjena voditeljima nabave i onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:

  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi i kako ih mjeriti?
  • Kako uštede u nabavi utječu na profit?
  • Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
  • Kako pregovarati sa teškim dobavljačima te kako poslovati s njima?
  • Kako postavljati i uskladiti ciljeve u nabavi?
  • Kako se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
  • Kako proširiti utjecaj nabave i postati uspješniji i djelotvorniji…?
  • Koju nabavnu strategiju koristiti u odnosu na dobavljače?
  • Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
  • Kako pravilno ocijeniti dobavljača?
  • Da li dobavljača treba tretirati kao prijatelja ili kao neprijatelja?
  • Koncepti upravljanja zalihama (Kanban, VMI, sigurnosne zalihe, optimalna količina narudžbe). Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koje analize provoditi u nabavi (ABC i XYZ analiza). 
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha i kako smanjiti troškove zaliha?
  • Kontrolig u nabavi i koju metriku upotrebljavati?

Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

Kome je seminar namijenjen:

  • Voditeljima i direktorima nabave i lanca opskrbe te profesionalcima i referentima nabave koji žele nešto više.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost djelatnika u odjelu nabave i lanca opskrbe.

Koje su koristi od seminara:

Koristi za poduzeće:

  • Nabava je posao u kojem su bitni odnosi, komunikacija i fokusiranost.
  • Smanjenje troškova po jedinici proizvoda je bitno, ali nije dovoljno za uspjeh.
  • Puno veće uštede u nabavi postižu se kroz djelovanje na usklađivanju prioriteta nabavljača i odjela nabave sa poduzećem.
  • Dobre i kvalitetne odnose i partnerstva stvaraju slobodni i neovisni ljudi i organizacije. 

Koristi za pojedince:

  • Kad smo proaktivni upravljamo stvarima, a ne one nama – djelujemo sigurniji i lakše napredujemo u poslu.
  • Kada se oslobodimo pritiska vremena i poslova, postajemo neovisni da stvorimo kvalitetne odnose, komunikaciju i karijeru.
  • Ako djelujemo na osnovu načela i znanja puno lakše određujemo prioritete za sebe osobno i za odjel nabave i za poduzeće
  • … i mali poklon za Vas:

Matrica za ocjenjivanje dobavljača – lista sa popisom kriterija kao pomoć u ocjenjivanju dobavljača

Sadržaj:

Strateška nabava – Kako zadržati inicijativu?

  • Globalni trendovi
  • Sve počinje i završava s nabavljačem – Kako utjecati na interne stakeholdere?
  • Da li je nabava Pepeljuga ili Princeza? – Položaj nabave unutar lanca opskrbe
  • Životni ciklus – Tri faze nabave
  • Nabava 2025. – 2 funkcije nabave u budućnosti
  • Nabavne strategije za izvrsnost poduzeća – Kraljičeva matrica primijenjena na vašu nabavu
  • 6 strategija lanca opskrbe u recesijsko vrijeme

Komunikacija i pregovori u nabavi

  • Kako komunicirati ono što je bitno?
  • Kompromis (izgradnja povjerenja s dobavljačima) – Suradnja-Dvostruka Pobjeda
  • Kako prezentirati u nabavi – Što, Koga i Zašto informirati u nabavi?
  • Redoslijed u komunikaciji – Aktivno slušanje
  • Osnovna pravila pregovaranja u nabavi
  • Pregovaranje ušima – 10 savjeta za telefonsko pregovaranje
  • Pregovaranje očima – 9 savjeta za telefonsko pregovaranje
  • Kako primiti ponudu?
  • 14 pravila za pregovaranje iz slabog položaja
  • Što je BATNA u pregovorima i kako ju odrediti?

Postavljanje ciljeva u nabavi

(“Svaki uspjeh počinje s ciljevima.” Miyamoto Musashi – najveći mačevalac u povijesti Japana)

  • Određivanje strateškog okoliša nabave
  • Kako uravnotežiti uloge?
  • Koliko jasno su postavljeni ciljevi nabave u vašoj organizaciji?
  • Metode za određivanje učinkovitih ciljeva – SMART I CSI metoda?
  • Kako odrediti ciljeve u nabavi – Usklađivanje strategije i ciljeva nabave sa poduzećem
  • Koliko su važni ciljevi u pregovorima s dobavljačima?

Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom u nabavi

  • Tiranija hitnog – Koliko ste vremena u danu proveli gaseći požare?
  • 4 generacije upravljanja vremenom
  • Analiziraj svoje vrijeme – da li upravljati vremenom ili sobom
  • Eisenhowerova matrica – u kojem kvadrantu trošite vrijeme?
  • Metode određivanje prioriteta 
  • Vrste delegiranja ili kome delegirati?
  • Check-lista delegiranja
  • 1-satna aktivnost koja će potpuno promijeniti vaš tjedan

Upravljanje dobavljačima

  • Proces nabave (sourcing & purchasing)
  • 9 mjesta na kojima najprije treba potražiti novog dobavljača?
  • Koju strategiju sourcinga koristiti?
  • Proces odabira dobavljača – 15 kriterija za odabir dobavljača
  • CASE STUDY: Odabir dobavljača (metoda više kriterija)
  • 10 C kod ocjenjivanja dobavljača
  • Tri elementa ocjenjivanja dobavljača
  • Koje dobavljače ocjenjivati?
  • Kriteriji za mjerenje dobavljača
  • Matrica ocjenjivanja dobavljača
  • Primjer ocjenjivanja u nabavi

Upravljanje zalihama Najveća vrijednost nabave

  • Kako odrediti pravi asortiman?
  • Kako odrediti pravu količinu (Optimalna količina narudžbe – EOQ)?
  • Pametna količina narudžbe (Smart Order)
  • Tri strategije za optimizaciju zaliha
  • Matrica metoda naručivanja
  • O čemu ovise i kako izračunati Sigurnosne zalihe?
  • Koliki je Cash-flow potencijal vaših zaliha?
  • 10 načina za rješavanje nekurentnih zaliha!

Upravljanje troškovima i uštede u nabavi

  • Koliki je potencijal ušteda u nabavi?
  • Kako smanjiti troškove zaliha
  • Kako izračunati optimalnu količinu nabave (EOQ)?
  • Koji je trošak nabave robe po industriji i kako uštede u nabavi utječu na profit?
  • TCO Analiza (Ukupni troškovi nabave)
  • Točka pokrića – nabaviti ili proizvesti (make or buy odluka)?

Metode:

Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije

Vježbe:

  • Promjena paradigme i percepcije,
  • Vježba slušanja,
  • ‘Pregovarač crni pojas’,
  • SMART ciljevi,
  • „Win-win“,
  • „Zatvorenička dilema“

Test:

  • Kako trošimo vrijeme
     

Primjeri:

  • Strateško povezivanje Toyote s dobavljačima; Savezi vs. preuzimanje
     

Case study:

  • Zara i Dell Computer


    


 

Komentiraj