Kada dođete u dućan ili kada se vi nalazite na mjestu onoga koji prodaje ili nudi određene proizvode i usluge, uobičajeno je pitanje je: Kako vam mogu pomoći ili Da li vam mogu pomoći? Odgovor na to pitanje je isto tako uobičajeno: Ne hvala, samo gledam. Na ovaj način sa uobičajenim igrokazom svi su na gubitku. Kupac jer nije kupio nešto što mu stvarno treba i prodavač koji nije ostvario prodaju i prihod.
Sa sitnom izmjrnom u pitanju može se sve to promijeniti. Kako bi bilo da postavite pitanje: Da li ste prvi puta ovdje (u našem dućanu) ili Da li ste već kupovali ovdje? Ako kupac odgovori: Prvi puta sam ovdje vi možete to iskoristiti i nastaviti da upravo imate akciju za nove mušterije. Ili ako odgovori da je već dolazio, možete na sličan način reći da upravo imate akciju za stalne mušterije. U oba slučaja morate biti spremni i pripremiti promotivne prodaje.
Istraživanja pokazuju da se sa ovom malom promjenom u nastupu može povećati prodaja za 10-16%.