SUPER-FORECASTING – Planiranje za profesionalce
- Mjesto održavanja:Centar za poduku Trinom – Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
- Vrijeme održavanja:14-15.12.2023 (od 09,00 – 16,00 h)
- Vaše ulaganje:500 € + PDV
- Rane prijave:450 € + PDV za uplate 30 dana prije održavanja modula.
- Event + DVD sa snimkom:750 € + PDV
- Napomena:Mogući popusti za više modula iz serije Next level Supply Chain. Popusti se ne zbrajajaju!
- Trener:Antono Zrilić
Napomena:Mogući popusti za više modula iz serije Next level Supply Chain. Popusti se ne zbrajajaju!
Svi smo mi – stručnjaci za prognoze:
“Najbolji način da predvidite budućnost je da ju stvarate” – Peter Drucker
- Znanje stručnjaka je nezamjenjivo, ali… može biti zavodljivo. Stručnjaci su pristrani i tendiraju da objasne svaku pojavu svojim znanjem i velikom količinom informacija koje čuvaju u svojim glavama. Međutim što kada to znanje nije dovoljno? Što kada staro znanje nije pogodno za nove pojave (sjetim se Iphona)? Oni su zavedeni jednostranim (stručnim) razmišljanjem, ali i svojim teorijama koje kao svaki stručnjak imaju. Iz tog razuloga stručnjaci se dosta često drže teorija koje su nekad imali i sve protudokaze objašnjavaju na način koji njima odgovara.
- Rizik i nesigurnost se nalaze u temeljima forecastinga i predviđanja. Kažu da je zajedničko svim prognozama to da nijedna prognoza nije točna. Proces ‘forecastinga’ je vještina procjene u nepoznatim situacijama i što je još bitnije od same prognoze je vještina izrade scenarija za slučajeve da se plan ostvari, ali i za slučaj da se ne ostvari…
- Svi prognoziraju, bili toga svjesni ili ne. Upravljanje tvrtkom zahtjeva prognozu budućih događaja. Mnogi poslovni ljudi još uvijek planiraju na temelju intuicije i logičnog rasuđivanja. Nekad to daje odlične rezultate, nekad ne. Međutim kada imate puno informacija koje treba obraditi osjetite se nemoćni da se uhvatite u koštac s njima i nastavite donositi odluke na temelju intuicije. Je li to dobar način planiranja?
Kojem tipu planera pripadate?
(polaznici treninga Efikasno skladište i inventura zaliha)
- Ježevi su stručnjaci ili čak i obični amateri koji su verzirani u jednom području ili imaju neku teoriju koja je duboko ukorijenjena kod njih – i sve teorije, a time i prognoze idu u jednom pravcu i drže se te prognoze i onda kada je očito da je pogrešna.
- Drugi tip prognozera su lisice. To su tipovi koji se ne drže jedne ideje ili teorije već imaju puno teorija i puno različitih informacija te se prilagođavaju novim informacijama na način da ažuriraju svoje prognoze na osnovu nvopridošlih informacija.
- Naravno da je najbolji tip za super-prognozera negdje između ova dva ekstrema. Otkrijte zajedno sa nama koji je to tip prognozera!
Cilj seminara:
- osnovni cilj je poduzetnicima, menadžerima i svima koji rade poslovne planove dati praktične inpute za usvajanje optimalnih projekcija budućih događaja.
- drugi cilj je naučiti polaznike služiti se alatima i metodama za prognoziranje te pomoći u strukturiranju i izradi prognoza i planova kako bi se postigla poboljšana kratkoročna točnost prognoza prodaje što dovodi do niže razine zaliha, SMANJENJA TROŠKOVA te bolje usluge kupcima i VEĆE PRODAJE.
Kome je seminar namijenjen:
- Poduzetnicima i liderima te izvršnim direktorima kompanija
- direktorima i voditeljima proizvodnje, nabave i logistike
- Financijskim direktorima i direktorima plana i analize
- Konzultantima i specijalistima za istraživanje i razvoj
- Specijalistima za prodaju i marketing te svima koji su odgovorni za planiranje i upravljanje zalihama te za planiranje unutar lanca opskrbe,
- „Demand“ planerima i direktorima prodaje te svima koji utječu na visinu zaliha i koji žele poboljšanjem i strukturiranjem prognoziranja unaprijediti učinkovitost.
STRATEGIJE ZA PLANIRANJE I PROGNOZIRANJE BY ANTONIO ZRILIĆ
KVANTITATIVNE METODE
- 5 kvantitativnih metoda prognoziranja
- Pomični prosjek i potražnja sladoleda
- Rolling forecast i vrijeme u Minhenu
- Kako uzorak iz povijesti i greška prognoze daju točnu prognozu?
- 6 kvalitativnih metoda prognoziranja
- Da li uopće postoje stručnjaci za prognoze – Koje su zamke prognoze stručnjaka i kako ih izbjeći?
- Steknite perspektivu vilinog konjica
- 8 faza izrade scenarija – Stvarajte budućnost umjesto da ju predviđate
- Četiri koraka predviđanje na osnovu potražnje
- Koje izvore podataka koristiti za prognoziranje?
- 5 faza SOP sastanka (plan prodaje i proizvodnje)
- 6 pokazatelja za mjerenje točnosti prognoze
- Izmjerite točnost svojih metoda prognoziranja te usporedite njihovu kvalitetu
- Kako utjecati na točnost prognoza
- Kako izoštriti preciznost predviđanja?
- Savršena kalibracija – Paralelni svemir ili kako možemo biti sigurni koliko je prognoza precizna?
- Dodajte vrijednost vašim prognozama – Forecast value Added (FVA)
- Pet koraka procesa predviđanja novih proizvoda
- Kako napraviti prvu narudžbu? – Forecast za proizvode za koje ne postoje povijesni podaci?
- 10 razloga zašto planovi propadaju?
- 4 Prijedloga za poboljšanje prognoze
- 9 koraka za procjenu najbolje metode za prognoziranje
- 14 Savjeta iz najbolje prakse planiranja
- Koji ste tip prognozera – jež ili lisica?
Preporučamo ovaj seminar zbog:
- učenja novih metoda i koncepata za bolje i preciznije planiranje
- razmjene iskustava i pregled stanja u različitim područjima realnog sektora
- radi unaprjeđenja poslovanja kroz iskustva i prognoze tržišnih lidera
- stvaranje novih poslovnih kontakata i obnavljanje postojećih
Metode:
- Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
Vježbe:
- Vježbe izračuna raznih prognostičkih metoda te njihova usporedba
- Simulacijska vježba proizvodnje i distribucije te kako ponašanje pojedinih dijelova lanca opskrbe utječe na kvalitetu prognoza
- Vježba kalibriranja
- Vježba izrade scenarija