Mjesto održavanja:Centar za poduku Trinom – Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
Vrijeme održavanja:14-15.12.2023 (od 09,00 – 16,00 h)
Vaše ulaganje:500 € + PDV
Rane prijave:450 € + PDV za uplate 30 dana prije održavanja modula.
Event + DVD sa snimkom:750 € + PDV
Napomena:Mogući popusti za više modula iz serije Next level Supply Chain. Popusti se ne zbrajajaju!
Trener:Antono Zrilić
Prijavi se !
Napomena:Mogući popusti za više modula iz serije Next level Supply Chain. Popusti se ne zbrajajaju!
Svi smo mi – stručnjaci za prognoze:
“Najbolji način da predvidite budućnost je da ju stvarate”– Peter Drucker
Znanje stručnjaka je nezamjenjivo, ali… može biti zavodljivo. Stručnjaci su pristrani i tendiraju da objasne svaku pojavu svojim znanjem i velikom količinom informacija koje čuvaju u svojim glavama. Međutim što kada to znanje nije dovoljno? Što kada staro znanje nije pogodno za nove pojave (sjetim se Iphona)? Oni su zavedeni jednostranim (stručnim) razmišljanjem, ali i svojim teorijama koje kao svaki stručnjak imaju. Iz tog razuloga stručnjaci se dosta često drže teorija koje su nekad imali i sve protudokaze objašnjavaju na način koji njima odgovara.
Rizik i nesigurnost se nalaze u temeljima forecastinga i predviđanja. Kažu da je zajedničko svim prognozama to da nijedna prognoza nije točna. Proces ‘forecastinga’ je vještina procjene u nepoznatim situacijama i što je još bitnije od same prognoze je vještina izrade scenarija za slučajeve da se plan ostvari, ali i za slučaj da se ne ostvari…
Svi prognoziraju, bili toga svjesni ili ne. Upravljanje tvrtkom zahtjeva prognozu budućih događaja. Mnogi poslovni ljudi još uvijek planiraju na temelju intuicije i logičnog rasuđivanja. Nekad to daje odlične rezultate, nekad ne. Međutim kada imate puno informacija koje treba obraditi osjetite se nemoćni da se uhvatite u koštac s njima i nastavite donositi odluke na temelju intuicije. Je li to dobar način planiranja?
Kojem tipu planera pripadate?
Ježevi su stručnjaci ili čak i obični amateri koji su verzirani u jednom području ili imaju neku teoriju koja je duboko ukorijenjena kod njih – i sve teorije, a time i prognoze idu u jednom pravcu i drže se te prognoze i onda kada je očito da je pogrešna.
Drugi tip prognozera su lisice. To su tipovi koji se ne drže jedne ideje ili teorije već imaju puno teorija i puno različitih informacija te se prilagođavaju novim informacijama na način da ažuriraju svoje prognoze na osnovu nvopridošlih informacija.
Naravno da je najbolji tip za super-prognozera negdje između ova dva ekstrema. Otkrijte zajedno sa nama koji je to tip prognozera!
(polaznici treninga Efikasno skladište i inventura zaliha)
Cilj seminara:
osnovni cilj je poduzetnicima, menadžerima i svima koji rade poslovne planove dati praktične inpute za usvajanje optimalnih projekcija budućih događaja.
drugi cilj je naučiti polaznike služiti se alatima i metodama za prognoziranje te pomoći u strukturiranju i izradi prognoza i planova kako bi se postigla poboljšana kratkoročna točnost prognoza prodaje što dovodi do niže razine zaliha, SMANJENJA TROŠKOVA te bolje usluge kupcima i VEĆE PRODAJE.
Kome je seminar namijenjen:
Poduzetnicima i liderima te izvršnim direktorima kompanija
direktorima i voditeljima proizvodnje, nabave i logistike
Financijskim direktorima i direktorima plana i analize
Konzultantima i specijalistima za istraživanje i razvoj
Specijalistima za prodaju i marketing te svima koji su odgovorni za planiranje i upravljanje zalihama te za planiranje unutar lanca opskrbe,
„Demand“ planerima i direktorima prodaje te svima koji utječu na visinu zaliha i koji žele poboljšanjem i strukturiranjem prognoziranja unaprijediti učinkovitost.
STRATEGIJE ZA PLANIRANJE I PROGNOZIRANJE BY ANTONIO ZRILIĆ
KVANTITATIVNE METODE
5 kvantitativnih metoda prognoziranja
Pomični prosjek i potražnja sladoleda
Rolling forecast i vrijeme u Minhenu
Kako uzorak iz povijesti i greška prognoze daju točnu prognozu?
KVALITATIVNE METODE
6 kvalitativnih metoda prognoziranja
Da li uopće postoje stručnjaci za prognoze – Koje su zamke prognoze stručnjaka i kako ih izbjeći?
Steknite perspektivu vilinog konjica
8 faza izrade scenarija – Stvarajte budućnost umjesto da ju predviđate
PLANIRANJE NA OSNOVU POTRAŽNJE
Četiri koraka predviđanje na osnovu potražnje
Koje izvore podataka koristiti za prognoziranje?
5 faza SOP sastanka (plan prodaje i proizvodnje)
TOČNOST PROGNOZA
6 pokazatelja za mjerenje točnosti prognoze
Izmjerite točnost svojih metoda prognoziranja te usporedite njihovu kvalitetu
Kako utjecati na točnost prognoza
MJERENJE PROGNOZA
Kako izoštriti preciznost predviđanja?
Savršena kalibracija – Paralelni svemir ili kako možemo biti sigurni koliko je prognoza precizna?
Dodajte vrijednost vašim prognozama – Forecast value Added (FVA)
A ŠTO KADA NEMA PODATAKA?!
Pet koraka procesa predviđanja novih proizvoda
Kako napraviti prvu narudžbu? – Forecast za proizvode za koje ne postoje povijesni podaci?
SUPERFORECASTING
10 razloga zašto planovi propadaju?
4 Prijedloga za poboljšanje prognoze
9 koraka za procjenu najbolje metode za prognoziranje
14 Savjeta iz najbolje prakse planiranja
Koji ste tip prognozera – jež ili lisica?
Preporučamo ovaj seminar zbog:
učenja novih metoda i koncepata za bolje i preciznije planiranje
razmjene iskustava i pregled stanja u različitim područjima realnog sektora
radi unaprjeđenja poslovanja kroz iskustva i prognoze tržišnih lidera
stvaranje novih poslovnih kontakata i obnavljanje postojećih
Metode:
Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije