fbpx

KAKO NATJERATI ŽABU DA SKOČI?

KAKO NATJERATI ŽABU DA SKOČI?

Vrhunske taktike za pretvaranje odlične strategije u uspješne Supply chain akcije

  • Podnaslov: Vrhunske taktike za pretvaranje odlične strategije u uspješne akcije
  • Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
  • Vrijeme održavanja: 29.03.2018. 9-16h
  • Trener: Antonio Zrilić
Prijavi se !

Pred mnogim menadžerima se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Set vještina koje ćemo na ovoj radionici naučiti možemo nazvati Mini akademija za implementaciju strategije i sastoji se od vještina koje svaki menadžer i lider mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena menadžerima i direktorima te onim profesionalcima koji žele biti efikasni, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji žele proširiti krug svog utjecaja trebaju poslušati ovaj seminar!

Uvod:

Priča ide ovako:  Sjedile su  tri žabe u bari na lopoču. Sjedile su cijeli dan i negdje predvečer jedna žaba odluči skočiti u vodu. Nagradno pitanje je: Koliko je žaba ostalo na lopoču? Iako dobivam različite odgovore, od niti jedna pa do sve tri, možda će vam se najtočniji odgovor činiti – dvije žabe. Ipak,  točan odgovor je tri! žabe. Dakle, jedna je žaba odlučila, ali nije skočila. To zna biti problem sa strategijama – one se možda i donose, ali se ne provode. Davno su mudri ljudi rekli da treba prijeći sa riječi na djela. Naravno, puno je lakše teoretizirati u udobnosti svoga ureda, nego zasukati rukave i krenuti na “težak fizički rad” negdje u operativi.

Pred mnogim menadžerima se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina možemo nazvati Mini akademija za implementaciju strategije i sastoji se od vještina koje svaki menadžer i lider mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena menadžerima i direktorima te onim profesionalcima koji žele biti efikasni, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji žele proširiti krug svog utjecaja trebaju poslušati ovaj seminar!

Ova ekskluzivna radionica namijenjena menadžerima i direktorima te onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:

  • Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
  • Kako postavljati i uskladiti ciljeve kroz cijelu organizaciju?
  • Kakou uspješno pravljati sobom te se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
  • Kako proširiti utjecaj te postati uspješniji i djelotvorniji…?
  • Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
  • Kako donositi odluke i rješavati probleme?
  • Koji je to posao koji ne smijemo nikako delegirati?

Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!

Kome je seminar namijenjen:

  • Menadžerima, voditeljima i direktorima te profesionalcima koji žele nešto više.
  • Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost u implementaciji strategije.

Sadržaj:

Postavljanje ciljeva 

  • Kako odrediti ciljeve – Usklađivanje strategije i ciljeva sa svim funkcijama poduzeća
  • Razlika između vodstva i upravljanja
  • Koliko su važni ciljevi u pregovorima?

Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom 

  • Definiranje prioriteta na osnovu načela
  • Metode u upravljanju vremenom (Eisenhowerova metoda, ABC i Pareto analiza)
  • Kako prevladati tiraniju hitnog
  • Vrste delegiranja

Proaktivnost ili Kako zadržati inicijativu?

  • Krug preokupacija i krug utjecaja
  • Širenje kruga utjecaja
  • Savjeti za komunikaciju menadžera sa izvršnim rukovodstvom
  • Reaktivan govor vs. proaktivan govor

Efektivan menadžer

  • Kako donijeti odluke koje čine razliku?
  • Kako uspješno rješavati probleme?

Posao koji ne smijete delegirati

  • Ljudi koji će izvršiti strategiju i ciljeve
  • Pravi ljudi na pravom mjestu

Formula za održivi rast

  • Kako povećati maržu i cash-flow?
  • Kupac (ni)je uvijek u pravu!?
  • Dobavljač koji me je volio

Metode:

Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
 

Vježbe:

  • „Zatvorenička dilema“
     

Test:

  • Kako trošite svoje vrijeme?
  • Kako ste kalibrirani za prognoziranje?
     

Primjeri:

  • case study o donošenju odluke

Komentiraj