KAKO NATJERATI ŽABU DA SKOČI?
Vrhunske taktike za pretvaranje odlične strategije u uspješne Supply chain akcije

- Podnaslov: Vrhunske taktike za pretvaranje odlične strategije u uspješne akcije
- Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
- Vrijeme održavanja: 29.03.2018. 9-16h
- Trener: Antonio Zrilić
Pred mnogim menadžerima se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Set vještina koje ćemo na ovoj radionici naučiti možemo nazvati Mini akademija za implementaciju strategije i sastoji se od vještina koje svaki menadžer i lider mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena menadžerima i direktorima te onim profesionalcima koji žele biti efikasni, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji žele proširiti krug svog utjecaja trebaju poslušati ovaj seminar!
Uvod:
Priča ide ovako: Sjedile su tri žabe u bari na lopoču. Sjedile su cijeli dan i negdje predvečer jedna žaba odluči skočiti u vodu. Nagradno pitanje je: Koliko je žaba ostalo na lopoču? Iako dobivam različite odgovore, od niti jedna pa do sve tri, možda će vam se najtočniji odgovor činiti – dvije žabe. Ipak, točan odgovor je tri! žabe. Dakle, jedna je žaba odlučila, ali nije skočila. To zna biti problem sa strategijama – one se možda i donose, ali se ne provode. Davno su mudri ljudi rekli da treba prijeći sa riječi na djela. Naravno, puno je lakše teoretizirati u udobnosti svoga ureda, nego zasukati rukave i krenuti na “težak fizički rad” negdje u operativi.
Pred mnogim menadžerima se i u kriznim i u vremenima rasta nalaze sve veći izazovi s kojima se moraju uhvatiti u koštac svakoga dana. Ovaj set vještina možemo nazvati Mini akademija za implementaciju strategije i sastoji se od vještina koje svaki menadžer i lider mora ovladati. One se temelje na načelima profesionalne efikasnosti te predstavljaju temelj poslovne uspješnosti. Ova ekskluzivna radionica, namijenjena menadžerima i direktorima te onim profesionalcima koji žele biti efikasni, daje odgovor na niz važnih pitanja. Svi koji žele proširiti krug svog utjecaja trebaju poslušati ovaj seminar!
Ova ekskluzivna radionica namijenjena menadžerima i direktorima te onima koji to žele postati, daje odgovor na niz važnih pitanja kao što su:
- Kako djelotvorno komunicirati sa partnerima, kolegama i nadređenima?
- Kako postavljati i uskladiti ciljeve kroz cijelu organizaciju?
- Kakou uspješno pravljati sobom te se osloboditi tiranije hitnog i odrediti prioritete?
- Kako proširiti utjecaj te postati uspješniji i djelotvorniji…?
- Koje kriterije treba uzeti u obzir kod odabira dobavljača?
- Kako donositi odluke i rješavati probleme?
- Koji je to posao koji ne smijemo nikako delegirati?
Svi koji rade u nabavi i žele proširiti krug utjecaja nabave trebaju poslušati ovaj seminar!
Kome je seminar namijenjen:
- Menadžerima, voditeljima i direktorima te profesionalcima koji žele nešto više.
- Svim tvrtkama koje žele unaprijediti učinkovitost u implementaciji strategije.
Sadržaj:
Postavljanje ciljeva
- Kako odrediti ciljeve – Usklađivanje strategije i ciljeva sa svim funkcijama poduzeća
- Razlika između vodstva i upravljanja
- Koliko su važni ciljevi u pregovorima?
Određivanje prioriteta ili upravljanje vremenom
- Definiranje prioriteta na osnovu načela
- Metode u upravljanju vremenom (Eisenhowerova metoda, ABC i Pareto analiza)
- Kako prevladati tiraniju hitnog
- Vrste delegiranja
Proaktivnost ili Kako zadržati inicijativu?
- Krug preokupacija i krug utjecaja
- Širenje kruga utjecaja
- Savjeti za komunikaciju menadžera sa izvršnim rukovodstvom
- Reaktivan govor vs. proaktivan govor
Efektivan menadžer
- Kako donijeti odluke koje čine razliku?
- Kako uspješno rješavati probleme?
Posao koji ne smijete delegirati
- Ljudi koji će izvršiti strategiju i ciljeve
- Pravi ljudi na pravom mjestu
Formula za održivi rast
- Kako povećati maržu i cash-flow?
- Kupac (ni)je uvijek u pravu!?
- Dobavljač koji me je volio
Metode:
Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
Vježbe:
- „Zatvorenička dilema“
Test:
- Kako trošite svoje vrijeme?
- Kako ste kalibrirani za prognoziranje?
Primjeri:
- case study o donošenju odluke