fbpx

Strateško odlučivanje za menadžere – NOVO

Strateško odlučivanje za menadžere

  • Podnaslov: Odlučivanje u neizvjesna vremena
  • Mjesto održavanja: Centar za poduku Trinom – Strojarska cesta 24, 10 000 ZAGREB
  • Vrijeme održavanja: 24.09.2020 – 9:00 – 16:00
  • Vaše ulaganje: 100 € + PDV
  • Trener: Antonio Zrilić
Prijavi se !

I u dobra vremena i u krizama potrebno je donositi odluke. Bolje je donijeti bilo kakvu odluku nego biti paraliziran strahom od donošenja odluke.
Naravno, odluke ćete morati donijeti sami, ali modeli koje predstavljamo u na ovom dokazano odličnom seminaru vam pomažu da razjasnite što želite postići i da put prema tome bude lakši.

Uvijek je poticajno čuti izvrstan feed-back:

Zadovoljstvo je slušati Vas I sa kojom lakoćom prenosite znanje. Vaši webinari/seminari jasno upućuju kojim metodama da se koristim kod donošenja odluka prvenstveno iz obasti upravljanja zalihama, a dalje I upravljanje troškovima. Metode kojima ste me naučili, proizvele su I odredjeni ozbiljan tip organizacije u mom poslovanju i drže me jasno na kursu da sve što radim nikako ne smije biti napamet i odoka… Larisa Kadić

Jako smo zadovoljni viđenim, jer su u kratkom vremenu potencirani ključni elementi i modeli upravljanja i odlučivanja, kako za prodaju, artikle, tako i nabavku, odnosno zalihe. Darko Vasiljević

“Bilo mi je pravo zadovoljstvo ucestvovati na webinaru! Pravila sam beleske.” Erika Blazic
“Seminari g. Zrilića su koncipirani tako da pruže jezgrovit i direktan uvid u modele i tehnike kojima se praktičari koriste. Radi se o dobro uloženom vremenu.” Vladimir Dijan

“Već duže vrijeme pratim Vaše objave međutim danas sam prvi puta sudjelovala na webinaru, te mogu samo zaključiti da je bilo kratko, jasno i poučno.” Irena Rozic

“Koncizno i poticajno! Potkrepljenost tumačenja sadržaja slajdovima je odlična. Unaprijed se veselim slijedećem modulu. Jedina mala zamjerka je na rukopisu. Unaprijed se veselim sljedećem webinaru…” Ivana Marković-Tomak    

Cilj seminara:

Ovaj seminar kao i većina mojih seminara zasniva se na tri težišta:

  1. I u dobra vremena i u krizama potrebno je donositi odluke. Ponekad je dovoljno donijeti bilo kakvu odluku jer je to bolje od paralize i straha od odluke. Na ovom seminaru ćete dobiti pregršt raznih modela za donošenje odluka tako da nema izgovora ne donositi ih.
  2. Nitko se ne budi ujutro razmišljajući: “Danas ću napraviti nekoliko grešaka i krivih odluka.” Ipak ih svi ih mi činimo i to nema veze sa pomanjkanjem inteligencije. To je proces učenja i čini nas proaktivnim i živim.
  3. Ako teoriju definirate kao objašnjenje uzroka i posljedice (“Think twice” – Michael Mauboussin), ona je izuzetno praktična. Svi modeli za donošenje odluka i za objašnjenje procesa razmišljanja su teorija koja nam pomaže u praksi i to je ono što želimo postići, agore navedeni feed-back od polaznika me ohrabruje da smo na pravom putu.

Sadržaj:

Odlučio sam pokazati seriju modela koji će vam olakšati donošenje odluka i strateško razmišljanje menadžerima i donosiocima odluka. Naravno, da ovi modeli sami po sebi ne donose vaše odluke – njih ćete morati donijeti sami. Ali modeli vam pomažu da vam bude jasno što želite postići i da put prema tome bude lakši:

Kako poboljšati sebe?

  • Kako definirati ciljeve?
  • Eisenhowerova matrica – Da li ima razlike između hitnog i važnog?
  • Delegiranje

Kako postati efikasniji?

  • Princip 80%
  • Zašto biste trebali ograničiti izbor?
  • Zašto je savršenstvo nemoguće?
  • Priceov zakon
  • Pareto princip
  • Model dugi rep (Long tail model)

Formiranje strategije

  • Formulacija strategije (no-tree line zone)
  • Razlika između strategije i taktike
  • Strateško profiliranje
  • Porterovih 5 sila
  • Rat ameba ili strateška konkurentnost
  • SWOT analiza

Segmentiranje

  • BCG matrica
  • Kraljičeva matrica
  • ABC/XYZ
  • Pareto na kvadrat ABC/ABC

Donošenje odluka

  • Sistem 1 i sistem 2 razmišljanje
  • Donošenja odluka po Peteru Druckeru
  • Tri elementa donošenja odluke
  • Zašto je važno da se odluke donose brzo?
  • Model odlučivanja kod kupca
  • Model teškog izbora: četiri pristupa odlučivanju
  • Kako intuitivno donositi odluke i rješavanje problema prepustiti podsvjesti?

Kako rješavati probleme i nositi se s dilemama?

  • Koja je razlika između problema i izazova?
  • Da li rješavate problem ili donosite odluku?
  • Matrica za rješavanje problema
  • Zatvorenička dilema
  • Šest pametnih šešira
  • Kako riješiti dilemu sa gumenom trakom?
  • Razmišljanje izvan okvira

Upravljanje troškovima

  • Točka pokrića (Break-even point)
  • TCO – Total Cost of Ownership
  • Optimalna količina narudžbe (EOQ)
  • DuPontov model
  • Oportunitetni troškovi

Što će polaznici naučiti:

  • Kako poboljšati sebe?
  • Kako postati efikasniji?
  • Zašto je važno da se odluke donose brzo?
  • Kako intuitivno donositi odluke?
  • Kako donijeti odluku o kupnji automobila?
  • Kako rješavati probleme i nositi se s dilemama?
  • Koja je razlika između problema i izazova?
  • Kako riješiti dilemu sa gumenom trakom?
  • Da li rješavate problem ili donosite odluku?
  • Kako bolje upravljati troškovima?
  • Zašto biste trebali ograničiti izbor?
  • Zašto je savršeni proces, projekt, logistika isl. nemoguća?
  • Kako definirati ciljeve?
  • Da li ima razlike između hitnog i važnog?
  • Da li delegirati potrkalima ili povjerenicima?

Metode:

Polaznici će prije praktikuma ispuniti upitnik o njihovim konkretnim problemima, odlukama i dilemama te o preferiranim modelima o kojima bi željeli čuti više. Tako da će seminar biti maksimalno prilagođen konkretnim potrebama polaznika. Dodatne metode koje ćemo koristiti:

  • Prezentacija najnovijih znanja iz područja strategije, donošenja odluka i rješavanja problema.
  • Predočavanje metoda koje se koriste u poslovanju pomoću prikladnih igara i vježbi.
  • Interaktivna radionica – međusobna razmjena iskustava.

Komentiraj