“Odvojiti problem od osobe””- svakako je nešto što ću imati na umu prilikom rješavanja konfliktnih situacija sa kojima se na svojem radnom mjestu nerijetko susrećem.
Postizanje najniže cijene nekog proizvoda ili usluge kada smo u ulozi kupca – kao savjet svidjelo mi se definiranje niske početne cijene od strane kupca kako bi konačna cijena bila što povoljnija (manja razlika između tražene i ponuđene cijene ostavlja manje prostora za “cjenkanje”).
Vježba vezano uz pregovore održana drugi dan bila je veoma zanimljiva i poučna (“learning by doing” svakako doživljavam kao najefektivniji način usvajanja novih znanja).
Seminar bih preporučila osobama koje žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine kao mjesto gdje će dobiti osnovne smjernice vezano uz daljnji razvoj svojih pregovaračkih sposobnosti.
Usvajanjem osnovnih činjenica vezano uz neverbalnu i verbalnu komunikaciju moguće je usavršiti pregovaračke vještine.
Bilo mi je izrazito drago prisustvovati Vašem predavanju na kojem sam naučila korisne nove stvari koje je također moguće primjeniti i u svakodnevnom životu.
Maja Kundrata Božičević
Supplier Quality Management
SELK – TDK-EPC Corporation
(Polaznica seminara “Pregovaranje u nabavi”)