• "SUPPLY CHAIN AUDIT"

    (Snimka stanja u 100 točaka)
    Krvna slika poduzeća

    * Pregled u 100 točaka
    * Ankete i intervjui
    * Izvještaj o stanju lanca opskrbe (logistika, nabava, proizvodnja i distribucija)
    * Benchmark sa industrijom.
    * Prijedlozi za poboljšanje
















  • "SUPPLY CHAIN COMPETENCE"

    (World-Class Supply Chain edukacija)
    Praktikum

    * Pregled u 100 točaka
    * Ankete i intervjui
    * Izvještaj o stanju lanca opskrbe (logistika, nabava, proizvodnja i distribucija)
    * Benchmark sa industrijom.
    * Prijedlozi za poboljšanje

    Prilagođeni 2-dnevni praktikum

    * Priprema, posjet i razgovor prije radionice
    * Prilagođena World-Class edukacija.
    * Brain storming za vrijeme radionice.

    Follow-Up

    * Konkretne preporuke za rješavanje vaših izazova
    * Primjeri i vježbe prilagođene iz vaše prakse.







  • "SUPPLY CHAIN EXCELLENCE"

    (Dizajn I certifikacija World-Class Supply Chaina)
    Full projekt

    * Pregled u 100 točaka
    * Ankete i intervjui
    * Izvještaj o stanju lanca opskrbe (logistika, nabava, proizvodnja i distribucija)
    * Benchmark sa industrijom.
    * Prijedlozi za poboljšanje

    Prilagođeni 2-dnevni praktikum

    * Priprema, posjet i razgovor prije radionice
    * Prilagođena World-Class edukacija.
    * Brain storming za vrijeme radionice.

    Follow-Up

    * Konkretne preporuke za rješavanje vaših izazova
    * Primjeri i vježbe prilagođene iz vaše prakse.

    * Detekcija kritičnih točaka i kriterija
    * Definicija KPI-ova za povećanje efikasnosti
    * Pomoć menadžmentu u (re)dizajnu procesa
    * Rješavanje kompleksnih problema
    * Stručna validacija i donošenje strateških odluka
    * Logiko certifikat "SUPPLY CHAIN EXCELENCE"

  • 1

Pelješki most gradit će 650 radnika, većinom Kineza

China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta.  A ti istražni radovi pokazali su, doznaje Večernji list u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja.

Ti dodatni radovi morali su biti obavljeni jer je projekt Pelješkog mosta izmijenjen u odnosu na prijašnji koji je imao drukčiji raspored stupova. Prema dosadašnjim spoznajama, kažu u Hrvatskim cestama, troškovi temeljenja trebali bi ostati u granicama predviđenih vrijednosti, ali napominju i da su, s obzirom na to da se radi o temeljenju na dubinama većim od 120 metara i u krškom terenu, a imajući u vidu da se prema ugovoru obračun radova provodi prema stvarno izvedenim količinama, manja odstupanja ipak moguća.

Kad su Kinezi uvedeni u posao na Pelješkom mostu, bilo je rečeno da vidljivih radova na tom gradilištu neće biti do početka sljedeće godine. S obzirom na to da su istražni radovi završeni, vidljivi radovi, i to na temeljenju mosta, počet će u siječnju 2019. Prije samih radova na temeljima mosta, u drugoj polovici siječnja izvodit će se zabijanje probnih pilota na kojima će biti provjerena adekvatnost izabrane opreme i sve predviđene procedure pri izvođenju glavnih radova na temeljima mosta. Početak temeljenja mosta očekuje se pak potkraj siječnja 2019.

Probni piloti su već na putu iz Kine u Hrvatsku. Na gradilište stići će zajedno s plovnom opremom za zabijanje pilota, a u Hrvatskim cestama dolazak tih pilota i opreme očekuju potkraj ove ili početkom 2019. godine, ovisno o vremenskim prilikama na plovnom putu. U prvoj isporuci bit će na gradilište isporučeno 27 cijevi pilota. Ukupno je, prema projektu, predviđeno zabijanje 148 čeličnih pilota promjera dva metra i dužine do 124 metra.

Na gradilištu mosta trenutačno je angažirano oko 70 radnika, a njihov broj će se uskoro povećati s obzirom na skori početak glavnih radova. Pri tome, u dvama proizvodnim pogonima u Kini u kojima se proizvode cijevi čeličnih pilota trenutačno je angažirano još oko 160 radnika. U siječnju, kad počne temeljenje mosta, na gradilištu će biti oko 160 radnika.

U špici radova CRBC planira na gradilištu imati više od 400 ljudi, a zajedno s proizvodnim pogonima u kojima će se proizvoditi čelična rasponska konstrukcija mosta, broj radnika bit će veći od 650. U Hrvatskim cestama kažu i da će većina tih radnika doći iz Kine. Maksimalni broj radnika na gradilištu očekuje se od sredine 2019. do kraja 2020. godine.


Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Contact

For all information we are available at:
 info(@)logiko.hr
  +385 1 777 98 67
+385 1 777 98 67
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
You can find us on social media too: