Trening programi by Antonio Zrilić

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

SUPER-FORECASTING – Planiranje za profesionalce

Prijavi se
  • Podnaslov: STRATEGIJE ZA PLANIRANJE I PROGNOZIRANJE BY ANTONIO ZRILIĆ
  • Mjesto održavanja: Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100a, Zagreb
  • Vrijeme održavanja: 30-31.03.2017 (od 09,00 - 16,00 h)
  • Vaše ulaganje: 3790,00 Kn + PDV (500 € za polaznike iz regije)

 

Svi smo mi - stručnjaci za prognoze:

 

 

"Najbolji način da predvidite budućnost je da ju stvarate" - Peter Drucker 

  • Znanje stručnjaka je nezamjenjivo, ali... može biti zavodljivo. Stručnjaci su pristrani i tendiraju da objasne svaku pojavu svojim znanjem i velikom količinom informacija koje čuvaju u svojim glavama. Međutim što kada to znanje nije dovoljno? Što kada staro znanje nije pogodno za nove pojave (sjetim se Iphona)? Oni su zavedeni jednostranim (stručnim) razmišljanjem, ali i svojim teorijama koje kao svaki stručnjak imaju. Iz tog razuloga stručnjaci se dosta često drže teorija koje su nekad imali i sve protudokaze objašnjavaju na način koji njima odgovara.
  • Rizik i nesigurnost se nalaze u temeljima forecastinga i predviđanja. Kažu da je zajedničko svim prognozama to da nijedna prognoza nije točna. Proces 'forecastinga' je vještina procjene u nepoznatim situacijama i što je još bitnije od same prognoze je vještina izrade scenarija za slučajeve da se plan ostvari, ali i za slučaj da se ne ostvari…

  • Svi prognoziraju, bili toga svjesni ili ne. Upravljanje tvrtkom zahtjeva prognozu budućih događaja. Mnogi poslovni ljudi još uvijek planiraju na temelju intuicije i logičnog rasuđivanja. Nekad to daje odlične rezultate, nekad ne. Međutim kada imate puno informacija koje treba obraditi osjetite se nemoćni da se uhvatite u koštac s njima i nastavite donositi odluke na temelju intuicije. Je li to dobar način planiranja?

Kojem tipu planera pripadate?

  • Ježevi su stručnjaci ili čak i obični amateri koji su verzirani u jednom području ili imaju neku teoriju koja je duboko ukorijenjena kod njih - i sve teorije, a time i prognoze idu u jednom pravcu i drže se te prognoze i onda kada je očito da je pogrešna.
  • Drugi tip prognozera su lisice. To su tipovi koji se ne drže jedne ideje ili teorije već imaju puno teorija i puno različitih informacija te se prilagođavaju novim informacijama na način da ažuriraju svoje prognoze na osnovu nvopridošlih informacija.
  • Naravno da je najbolji tip za super-prognozera negdje između ova dva ekstrema. Otkrijte zajedno sa nama koji je to tip prognozera!

Cilj seminara:

 

  • osnovni cilj je poduzetnicima, menadžerima i svima koji rade poslovne planove dati praktične inpute za usvajanje optimalnih projekcija budućih događaja.
  • drugi cilj je naučiti polaznike služiti se alatima i metodama za prognoziranje te pomoći u strukturiranju i izradi prognoza i planova kako bi se postigla poboljšana kratkoročna točnost prognoza prodaje što dovodi do niže razine zaliha, SMANJENJA TROŠKOVA te bolje usluge kupcima i VEĆE PRODAJE.

 

Kome je seminar namijenjen:

 

  • Poduzetnicima i liderima te izvršnim direktorima kompanija
  • direktorima i voditeljima proizvodnje, nabave i logistike
  • Financijskim direktorima i direktorima plana i analize
  • Konzultantima i specijalistima za istraživanje i razvoj
  • Specijalistima za prodaju i marketing te svima koji su odgovorni za planiranje i upravljanje zalihama te za planiranje unutar lanca opskrbe,
  • „Demand“ planerima i direktorima prodaje te svima koji utječu na visinu zaliha i koji žele poboljšanjem i strukturiranjem prognoziranja unaprijediti učinkovitost.

 

STRATEGIJE ZA PLANIRANJE I PROGNOZIRANJE BY ANTONIO ZRILIĆ

 

KVANTITATIVNE METODE

    • 5 kvantitativnih metoda prognoziranja

    • Pomični prosjek i potražnja sladoleda

    • Rolling forecast i vrijeme u Minhenu

    • Kako uzorak iz povijesti i greška prognoze daju točnu prognozu?

     

    KVALITATIVNE METODE

    • 6 kvalitativnih metoda prognoziranja

    • Da li uopće postoje stručnjaci za prognoze – Koje su zamke prognoze stručnjaka i kako ih izbjeći?

    • Steknite perspektivu vilinog konjica

    • 8 faza izrade scenarija – Stvarajte budućnost umjesto da ju predviđate

     

    PLANIRANJE NA OSNOVU POTRAŽNJE

    • Četiri koraka predviđanje na osnovu potražnje

    • Koje izvore podataka koristiti za prognoziranje?

    • 5 faza SOP sastanka (plan prodaje i proizvodnje)

     

    TOČNOST PROGNOZA

    • 6 pokazatelja za mjerenje točnosti prognoze

    • Izmjerite točnost svojih metoda prognoziranja te usporedite njihovu kvalitetu

    • Kako utjecati na točnost prognoza

     

    MJERENJE PROGNOZA

    • Kako izoštriti preciznost predviđanja?

    • Savršena kalibracija - Paralelni svemir ili kako možemo biti sigurni koliko je prognoza precizna?

    • Dodajte vrijednost vašim prognozama - Forecast value Added (FVA)

     

    A ŠTO KADA NEMA PODATAKA?!

    • Pet koraka procesa predviđanja novih proizvoda

    • Kako napraviti prvu narudžbu? - Forecast za proizvode za koje ne postoje povijesni podaci? 

     

    SUPERFORECASTING

    • 10 razloga zašto planovi propadaju?

    • 4 Prijedloga za poboljšanje prognoze

    • 9 koraka za procjenu najbolje metode za prognoziranje

    • 14 Savjeta iz najbolje prakse planiranja

    • Koji ste tip prognozera - jež ili lisica?

 

 

Preporučamo ovaj seminar zbog:

 

  • učenja novih metoda i koncepata za bolje i preciznije planiranje
  • razmjene iskustava i pregled stanja u različitim područjima realnog sektora
  • radi unaprjeđenja poslovanja kroz iskustva i prognoze tržišnih lidera
  • stvaranje novih poslovnih kontakata i obnavljanje postojećih

 

Metode:

 

  • Polaznici će biti poticani da aktivno sudjeluju u timskim aktivnostima kao što su timske diskusije i prezentacije, poslovne igre i simulacije
     

Vježbe:

 

  • Vježbe izračuna raznih prognostičkih metoda te njihova usporedba
  • Simulacijska vježba proizvodnje i distribucije te kako ponašanje pojedinih dijelova lanca opskrbe utječe na kvalitetu prognoza
  • Vježba kalibriranja
  • Vježba izrade scenarija

O treneru:

 

Antonio Zrilić:

  • Osnivač tvrtke Logiko d.o.o.
  • Pomaže kompanijama u povećanju profitabilnog rasta i unaprjeđenju cash-flowa
  • Proveo je više uspješnih međunarodnih projekatavezanih uz povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH)
  • Višegodišnje iskustvo na području razvoja menadžmenta iz logistike i nabave – certificirani trener više organizacija
  • Autor jedinstvene metodologije kao što je Optimizacija zaliha u 6 koraka™ i Povećanje cash-flow potencijala poduzeća
  • Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest koraka te je suradnik više stručnih časopisa i publikacija
  • Autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer
  • Nosilac je certifikata: Certified Managment Consultant”; „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” 
  • Član je Hrvatske udruge izvoznika; CISEX; Udruge za upravljanje lancem opskrbe i Hrvatske udruge za nabavnu djelatnost.
Pročitano 2600 puta Poslijednja izmjena dana 06 Ožu 2017
Molim prijavite se ako želite komentarati

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3790 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: