Proizvodne kompanije se danas nalaze pred novim izazovima, koje nameće tržišno okruženje kao što su: globalna nestabilnost uzrokovana krizom; potražnja…
Logistički akcelerator je LOGIKO metodologija za ubrzavanje logističkih operacija, obrtaja imovine (zaliha isl.) te sveukupno povećanje efikasnosti u cilju rasta…
Svakako moramo preporučiti konzultante Antonija Zrilića i Zorana Đurđevića koji su na profesionalan i kompetentan način vodili timove, izvršili prijenos znanja te uspostavili procese koji su vrlo brzo počeli donositi izvanredne rezultate u interakciji timova i njihovim kompetencijama.
U suradnji sa tvrtkom Logomatika, LOGIKO je osmislio i napravio novi način provedbe proizvodnih procesa u tvrtci Aloflexpack. Projekt je bio zamišljen da pripremi proizvodne procese za njihovu informatizaciju i automatizaciju kroz sve faze proizvodnje i kroz nekoliko tvornica u sastavu AFP Grupe. Kao što je poznato "jedino što je…
Projekt Optimizacija logistike u tvrtki Polleo Sport izveden je u razdoblju 07/2014 - 02/2015. Logiko konzultanti su pratili klijenta kroz preseljenje skladišne lokacije te napravili pripremu skladišta, dizajn layouta, označavanje skladišta, definiaranje komisionih ruta i zona. Napravljena je kompletna logistička analiza procesa i strukture naloga i stavaka. Definirane su procedure za…
Projekt Optimizacija skladišnih procesa u tvrtki ROTO DINAMIC izveden je u razdoblju 07/2014 - 12/2014. Logiko je pomogao menadžmentu u postavljanju nove organizacijske strukture poduzeća, definiranje pozicije logistike u organizacijskoj matrici te pronalaženje i uspostave vodećeg kadra logistike.
Seminar je bio poučan inspirativan i pokrenuo je suradnju sa gosp. Zrilićem i njegovim timom suradnika i konzultanata u svrhu modernizacije našeg skladišta i procesa te optimizacije zaliha. U rujnu iste godine cijeli je projekt završen na zadovoljstvo svih uključenih u proces.
Učinak svega navedenog bio je izrazito pozitivan:Na osnovu rada sa LOGIKO metodom upravljanja zalihama i modulom koji je na osnovu nje razvijen, zalihe su smanjene za 20%. Ova činjenica nam je pomogla da smanjimo troškove logistike i relativno bezbolno premostimo recesiju koja je dolazila. Više ne možemo zamisliti praćenje zaliha…
Benefiti koje smo dobili nakon završetka projekta bili su: Povećana produktivnost skladišta za nekoliko puta (promet poduzeća i na skladištu se drastično povećao, a broj radnika je ostao isti) Lakša i brža inventura Smanjenje hitnih i neisporučenih narudžbi za 30% Daleko veća točnost podataka – konačno smo mogli vjerovati stanju zaliha…
Nakon provedene analize potreba i mogućnosti IT sustava u dijelu matičnih podataka izvršene su prilagodbe kojima su bili uklonjeni uzroci dupliranja matičnih slogova te je u konačnici smanjen broj šifara artikala za 37% što je rezultiralo lakšim i bržim pretraživanjem šifrarnika te manjim brojem grešaka kod zaprimanja i izdavanja. Napravljena…
Rješavanje kompleksnih problema - Konzalting projekti
Ako trebate riješiti neki kompleksan problem u Supply Chain Managementu...
Usluge koje pruža Logiko kroz poslovno savjetovanje i optimizaciju procesa su konkretne kao na primjer povećanje profitabilnosti i rasta te unaprjeđenje cash-flowa iefikasnosti poslovanja – smanjenje troškova uz istovremeno zadržavanje razine usluge koju zahtijevaju kupci je jedan od TOP zahtjeva svakog menadžere i poduzetnika...
Nakon rasta prodaje odnosno prihoda, profit je jedna od najdražih igračaka svakog poduzetnika, menadžera i vlasnika. Profit je zapravo bit cijelog poduzetničkog poduhvata. Ako nema profita onda poduzetnik nemože izvršiti svoju misiju bila ona sebična ili velikodušna; odnosila se ona na privatno bogatstvo ili na boljitak zajednice i društva. Zadatak svakog poduzeća kao profitne organizacije je da ostvari profit kako bi onda ostvarila svoj viši cilj. Kako ostvariti profitabilnost? Postoji više načina i oni ovise o vrsti poduzeća i branši.
Tri resursa koji se u današnje vrijeme pokazuju kao presudni za povećanje efikasnosti su ljudi, materijali i kapaciteti.
Logistički akcelerator je LOGIKO metodologija za ubrzavanje logističkih operacija, obrtaja imovine (zaliha isl) te sveukupno povećanje efikasnosti u cilju rasta i profitabilnosti. Da bi vaše skladište bilo brzo mora biti FAST! Dakle, riječ FAST znači brzo, ali istovremeno predstavlja i skraćenicu za ono što će vam pomoći da vaše skladište i skladišne operacije postanu brze poput munje:
Svi se slažemo da je Cash-Flow krvotok poduzeća i da je krajnji cilj poslovanja da se gotovina koju smo uložili u biznis ponovo vrati u gotovinu. Ovaj ciklus gotovine me neizmjerno podsjeća na ciklus koji se događa u prirodi – led se topi na određenoj temperaturi i pretvara u vodu; voda isparava u plinovito stanje; zatim ponovo pada u obliku vode na zemlju i nakon pada temperature ponovo se pretvara u led. Operativnu imovinu poduzeća se može također podijeliti u tri agregatna stanja:
Gotovina
Zalihe
Potraživanja
Hvala unaprijed na vašem vremenu i kao uvijek, hvala što ste odani klijent. Radujem se što ćemo uskoro ponovo pomoći vama i vašem timu.
Nazovite konzultanta i riješite nedoumice, probleme i izazove ODMAH!
tel. +385 91 222 0123
ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
U odnosu konzultanta i klijenta je zapravo najvažnija riječ "odnos". Bez pravog i iskrenog odnosa između klijenta - onoga kojem se pomaže i konzultanta - onoga koji pomaže, nema mogućnosti suradnje. Iz tog razloga gotova konzultantska rješenja koja se skidaju sa police, ne mogu imati efekta i nikada neće biti implementirana jer se na prvim razgovorima pričalo o rješenjima, a ne o ciljevima i vrijednostima koje klijent želi postići.
U stvari postoje tri načina odnosno tri modaliteta kako konzultant može biti od pomoći klijentu:
Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da napravi
Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.
U procesu konzultacija prema Edgaru Scheinu možemo identificirati desetak radnih principa kojih se treba držati ukoliko želimo raditi u interesu klijenta i pomoći njemu i njegovoj organizaciji. Glavni princip je da uvijek treba pomoći klijentu, a sve drugo proizlazi iz tog načela...
Da li morate imati toliko smrznute gotovine na zalihi ili postoji način za optimiziranje zaliha i mudriji način da uložite tu gotovinu? Da li je nacrt novog skladišta pokrio sve vaše zahtjeve? Da li skladište izgleda neuredno jer imate puno posla ili se može učiniti nešto u vezi toga?
Dogovorite mjesečne konzultacije - Nazovite odmah vašeg konzultanta na:tel. +385 1 6602 557ili na mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Nedavno sam pomagao jednom klijentu da donese odluku o tome koji će sustav upravljanja skladištem (Warehouse Management System – WMS) uzeti. Naime, nakon istraživanja tržišta, razgovora i posjeta dobavljačima te dobivanja njihovih ponuda, trebalo je donijeti odluku.
Problem je u tome da iako imamo dosta veliku pripremu i jako puno informacija, na kraju se odluka opet svodi na neki osjećaj. Isto tako je bilo i u ovom slučaju i klijent je već na osnovu nekog maglovitog osjećaja favorizirao jednog dobavljača, ali nije imao konkretne argumente (nije bila stvar u cijeni jer je on favorizirao skupljeg dobavljača – a možda je i to neki skriveni «bias» jer mislimo da za više novaca dobivamo više…).
U svakom slučaju klijent me zamolio da ih provedem kroz strukturirani proces donošenja odluke koji će imati glavu i rep i koji će se zasnivati na argumentima, a ne na osjećaju.
Tako smo krenuli od glavnih pitanja koja si trebamo postaviti kod donošenja svake odluke:
Što želimo postići?
Koji su nam kriteriji važni?
Kako evaluirati kriterije I usporediti alternative?
Jedna od mudrosti kojima se rukovodimo u LOGIKU je ona kineska poslovica: "Ako želiš nekoga nahraniti za jedan dan, daj mu ribu, ako ga želiš nahraniti za cijeli život, nauči ga loviti ribu." I to je coaching.
Da li vam se u vašem životu i/ili karijeri javljaju sljedeći znakovi koji - kada bi ih riješili - bi vam omogućili uspjeh i lansirali vas na jedan sasvim novi nivo:
Imate potrebu da razvijete nove ili nadogradite stare vještine u upravljanju procesima?
Pred vama su rokovi projekta za koje niste sigurni da ćete dostići?
Vaš zadatak je da povećate brzinu i smanjite troškove?
Želite svojoj karijeri dati novi zamah ili smjer?
Zaustavljeni ste u namjeri da postignete nešto?
Ako vam se događaju neke od navedenih situacija možda to znači da vam je potreban partner ili coach.
Coaching je jedan od formata pomaganja klijentima koje Logiko pruža. Edgar Schein je napisao cijelu knjigu ("Helping") o tome kako on vidi pomaganje. Prvi od njegovih deset konzalting principa kaže: "Uvijek pokušajte biti od pomoći".
U stvari postoje tri modaliteta kako konzultant (ili coach) može pomoći klijentu:
Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da nešto napravi
Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.
Treći model za odnos i suradnju klijenta i konzultanta je konzultiranje kroz proces ("process consultation") i najbliži je onome što se naziva "coaching". Proces coachinga nije tehnologija ili skup intervencija za rad s pojedincima ili grupama, niti samo neki model za savjetovanje. To nije zanimanje ili stalni posao. Umjesto toga, to je filozofija "pomaganja" te tehnologija i metodologija kako biti od pomoći.
Događa li Vam se često da u sustavu piše da nečeg imate i onda skladištar u zadnji čas javi da toga nema? Matični su podaci središnji izvor informacija za vaše poduzeće. Sve komponente vašeg poslovanja trebaju imati pristup tim podacima. Integriranjem matičnih podataka u središnjim objektima baza podataka može se izbjeći redundantnost podataka. Za većinu transakcija vaš sustav koristi podatke iz pojedinih zapisa matičnih podataka.
"Change manager" je zapravo integrator i dežurni pozitivac koji mora svojim razumijevanjem obadvijju strana pridonijeti boljem razumijevanju između implementatora i korisnika. Većina projekata implementacije ERP sustava za korisnike se odvija kao u nekom snu. Svi sastanci i edukacije događaju se u magli svakodnevnih poslova i zadataka te čudnih termina kojima se služe konzultanti. Na kraju, nakon desetina mučnih sastanaka i mjeseci nerazumljivih treninga stvari postepeno sjedaju na svoje mjesto. Stvari i termini postaju jasniji, magla se razilazi i sada jasno vidite da vam se zapravo ne sviđa kako su stvari postavljene (kako ste ih vi zajedno sa konzultantima postavili) i da bi ih rado promijenili. Međutim, rokovi su neumoljivi, a troškovi su inonako probili sve plafone i za naknadne promjene više nema vremena. Na kraju ostajete sa svojim ERP-om i procesima koji su daleko od optiomiranih te sa help deskom koji vam pomaže da prevladate početna nesnalaženja.
Master Class Options
Master Class Training PLUS+
Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
4590 Kn + PDV
Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu
Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama
Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima
Snimka kompletnog seminara
Master Class Training
Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
3290 kn + PDV
Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu
Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama
Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima
---
Snimka Master Class Training
Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
1900 kn + PDV
Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika
---
Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia
Snimka kompletnog seminara
Logiko d.o.o. dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.