Mozaik Logiko usluga

  • Default
  • Title
  • Date
  • Random

Consulting

Vrijednosti za klijente:

  • Kvalitetnije i efikasnije odlučivanje i rješavanje problema
  • Smanjenje troškova kroz optimizaciju procesa
  • Brže i efikasnije plasiranje proizvoda na tržište
  • Bolji cash-flow kroz pametno upravljanje asortimanom, naručivnjem i zalihama
  • Bolja produktivnost nabave, proizvodnje i logistike

Portfelj LOGIKO usluga

  • Prilagođeni trening programi – Prilagođeni inhaus treninzi sa konkretnim akcijama
  • Coaching i edukacija jedan na jedan profesionalaca i menadžera
  • Konzalting projekti
    • Projekti za povećanje profitabilnosti i produktivnosti (u proizvodnji, distribuciji i logistici)
    • Bolje iskorištenje imovine (izgradnja novog skladišta, optimizacija zaliha, optimizacija procesa u proizvodnji, distribuciji i logistici)
    • Pomoć kod uvođenja novih tehnologija (WMS, ERP, …)

Ukoliko ste zainteresirani za suradnju predlažemo  kratak sastanak kod vas u terminu kada vama odgovara. 

Dogovorite mjesečne konzultacije!

Nazovite konzultanta i riješite nedoumice, probleme i izazove ODMAH! 

tel. +385 1 6602 557

ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Ugodan nastavak dana!

 

Dijagnoza je intervencija

U odnosu konzultanta i klijenta je zapravo najvažnija riječ "odnos". Bez pravog i iskrenog odnosa između klijenta - onoga kojem se pomaže i konzultanta - onoga koji pomaže, nema mogućnosti suradnje. Iz tog razloga gotova konzultantska  rješenja koja se skidaju sa police, ne mogu imati efekta i nikada neće biti implementirana jer se na prvim razgovorima pričalo o rješenjima, a ne  o ciljevima i vrijednostima  koje klijent želi postići.

U stvari postoje tri načina odnosno tri modaliteta kako konzultant može biti od pomoći klijentu:

  1. Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori klijentu što i kako da napravi
  2. Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
  3. Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.

Konzalting principi

dogovor

U procesu konzultacija prema Edgaru Scheinu možemo identificirati desetak radnih principa kojih se treba držati ukoliko želimo raditi u interesu klijenta i pomoći njemu i njegovoj organizaciji. Glavni princip je da uvijek treba pomoći klijentu, a sve drugo proizlazi iz tog načela...

 

 

 

Deset načela konzaltinga su sljedeći:

 

Kako donijeti dobru odluku?

m0013Nedavno sam pomagao jednom klijentu da donese odluku o tome koji će sustav upravljanja skladištem (Warehouse Management System – WMS) uzeti. Naime, nakon istraživanja tržišta, razgovora i posjeta dobavljačima te dobivanja njihovih ponuda, trebalo je donijeti odluku.

Problem je u tome da iako imamo dosta veliku pripremu i jako puno informacija, na kraju se odluka opet svodi na neki osjećaj. Isto tako je bilo i u ovom slučaju i klijent je već na osnovu nekog maglovitog osjećaja favorizirao jednog dobavljača, ali nije imao konkretne argumente (nije bila stvar u cijeni jer je on favorizirao skupljeg dobavljača – a možda je i to neki skriveni «bias» jer mislimo da za više novaca dobivamo više…).

U svakom slučaju klijent me zamolio da ih provedem kroz strukturirani proces donošenja odluke koji će imati glavu i rep i koji će se zasnivati na argumentima, a ne na osjećaju.

Tako smo krenuli od glavnih pitanja koja si trebamo postaviti kod donošenja svake odluke:

  • Što želimo postići?
  • Koji su nam kriteriji važni?
  • Kako evaluirati kriterije I usporediti alternative?

Coaching

rukovanje zena

Da li vam se u vašem životu i/ili karijeri javljaju sljedeći znakovi koji - kada bi ih riješili - bi vam omogućili uspjeh i lansirali vas na jedan sasvim novi nivo:

  • Imate potrebu da razvijete nove ili nadogradite stare vještine?
  • Pred vama su rokovi projekta za koje niste sigurni da ćete dostići?
  • Vaš zadatak je da povećate brzinu i smanjite troškove?
  • Želite svojoj karijeri dati novi zamah ili smjer?
  • Zaustavljeni ste u namjeri da postignete nešto?

Ako vam se događaju neke od navedenih situacija možda to znači da vam je potreban partner ili coach. 

Coaching je jedan od formata pomaganja klijentima koje Logiko pruža. Edgar Schein je napisao cijelu knjigu (Helping) o tome kako on vidi pomaganje. Prvi od njegovih deset konzalting principa kaže: "Uvijek pokušajte biti od pomoći"

U stvari postoje tri modaliteta kako konzultant (ili coach) može pomoći klijentu:

  1. Iz pozicije stručnjaka u kojoj govori  klijentu što i kako da napravi
  2. Prodajući klijentu rješenja ili set alata koje konzultant preferira i zna koristiti
  3. Angažirajući klijenta u proces koji će na kraju biti shvaćen kao koristan od strane klijenta i od strane konzultanta.

Treći model za odnos i suradnju klijenta i konzultanta je konzultiranje kroz proces ("process consultation") je najbliži onome što se naziva "coach". Proces coachinga nije tehnologija ili skup intervencija za rad s pojedincima ili grupama, niti samo neki model za savjetovanje. To nije zanimanje ili stalni posao. Umjesto toga, to je filozofija "pomaganja" te tehnologija i metodologija kako biti od pomoći.

Logiko Klijenti

  • 1
  • 2
  • 3

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: