Upravljanje zalihama - za bolji Cash-Flow

Upravljanje zalihama - za bolji Cash-Flow

Svi se slažemo da je Cash-Flow krvotok poduzeća i da je krajnji cilj poslovanja da se gotovina koju smo uložili u biznis ponovo vrati u gotovinu. Ovaj ciklus gotovine me neizmjerno podsjeća na ciklus koji se događa u prirodi – led se topi na određenoj temperaturi i pretvara u vodu; voda isparava u plinovito stanje; zatim ponovo pada u obliku vode na zemlju i nakon pada temperature ponovo se pretvara u led.

 

 

 

Cash-Flow potencijal ili otkupna vrijednost vaših zaliha?

Svi znate koja je vrijednost vaših zaliha - barem kada govorimo o knjižnoj vrijednosti. Međutim da li znamo kolika je otkupna vrijednost vaših zaliha? Što uopće znači otkupna vrijednost zaliha? Da bi objasnili ovaj koncept moramo napraviti kratki izlet u industriju osiguranja.

Vjerujem da dobar broj ako ne i većina nas ima barem jednu policu osiguranja života! S jedne strane to je barem neka zaštita naših obitelji od neželjenih posljedica nesreća koje vrebaju na nas u svakodnevnom životu i radu, a s druge strane je to vrsta štednje. Međutim, zanima me isto tako koliko je nas došlo u situaciju da već desetak godina izdvaja za životno osiguranje i da je u trenutnoj potrebi za gotovinom (kupovina auta, uređenje stana isl.)? U ovim slučajevima bi rado zagrabili u dio naše ušteđevine na računu životnog osiguranja. I zamislite - to je moguće! Možete doći kod svog osiguravatelja i tražiti kredit na osnovu vaše police životnog osiguranja.

 

Smanjite zalihe i uštedite 4 milijuna kuna za 5 godina

Događa li Vam se često da imate previše zaliha na skladištu, ali nemate onu robu koju kupci traže?
Program Optimizacije zaliha u 6 koraka je razvila tvrtka LOGIKO, a nastao je na osnovu višegodišnjeg konzultantskog rada sa klijentima. Radi se o cjelovitom programu za upravljanje zalihama, koji se u grubo sastoji od tri modula: Prvo treba analizirati postojeće zalihe (strukturu zaliha, nekurentne zalihe i uzroke koji su doveli do njih), Nakon toga dolazi onaj strateški dio posla, koji treba odgovoriti na pitanje Koliki nivo zadovoljstva kupaca želimo postići? što znači odrediti politiku zaliha. I na kraju treba uspostaviti proces kontinuiranog praćenja rezultata odgovornih osoba te ponavljati cijeli proces kako bi na vrijeme otkrili poremećaje u sustavu U stvari kada govorimo o smanjenju zaliha zapravo mislimo na optimiranje zaliha . Smanjenje po svaku cijenu može ugroziti nivo usluge prema kupcu, dok ovaj program u središte stavlja Kupca.

 

 

Optimizacija zaliha u 6 koraka

kutijenaovnaZalihe su posljedica mnogo različitih strateških i taktičkih odluka u cijeloj organizaciji, i optimizacija zaliha je znanost o donošenju racionalnijih i isplativijih odluka te odluka donesenih na osnovu što više podataka. Ovu dokazanu metodologiju optimizacije zaliha je osmislila i razvila tvrtka LOGIKO kako bi vas provela kroz "džunglu" zaliha i usmjerila pravim putem kojim bi trebali doći do "svetog grala" - niže razine zaliha, a uz istu ili višu razinu usluga minimizirajući rizik od izgubljene prodaje.

Master Class Options

  • Master Class Training PLUS+

    Master Class Training PLUS+

    Master Class Training + Snimka sa prezentacijom i vježbama
    4590 Kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima Snimka kompletnog seminara
  • Master Class Training

    Master Class Training

    Puno sudjelovanje na dvodnevnom LOGIKO Master Class trainingu
    3790 kn + PDV Know How + Konkretna pitanja treneru/konzultantu Networking + Interakcija i diskusija sa kolegama Primjeri + Sudjelovanje u vježbama i Case Studyima ---
  • Snimka Master Class Training

    Snimka Master Class Training

    Kompletna snimka Master Class Traininga sa prezentacijom
    1500 kn + PDV Know How + Slušanje odgovora na pitanja polaznika --- Primjeri + Mehanika i praćenje vježbi i Case Studyia Snimka kompletnog seminara
  • 1

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.