BLOGiko

Da li vam mogu pomoći?

Kada dođete u dućan ili kada se vi nalazite na mjestu onoga koji prodaje ili nudi određene proizvode i usluge, uobičajeno je pitanje je: Kako vam mogu pomoći ili Da li vam mogu pomoći? Odgovor na to pitanje je isto tako uobičajeno: Ne hvala, samo gledam. Na ovaj način sa uobičajenim igrokazom svi su na gubitku. Kupac jer nije kupio nešto što mu stvarno treba i prodavač koji nije ostvario prodaju i prihod.

Sa sitnom izmjrnom u pitanju može se sve to promijeniti. Kako bi bilo da postavite pitanje: Da li ste prvi puta ovdje (u našem dućanu) ili Da li ste već kupovali ovdje? Ako kupac odgovori: Prvi puta sam ovdje vi možete to iskoristiti i nastaviti da upravo imate akciju za nove mušterije. Ili ako odgovori da je već dolazio, možete na sličan način reći da upravo imate akciju za stalne mušterije. U oba slučaja morate biti spremni i pripremiti promotivne prodaje. 

Istraživanja pokazuju da se sa ovom malom promjenom u nastupu može povećati prodaja za 10-16%.

UPS-ova lekcija iz efikasnosti

Svi smo pod pritiskom da osiguramo veću profitabilnost, međutim to nekada može zvočati imaginarno jer se u svakodnevnom poslu teško poistovjetiti sa brojkama u bilancama. Možemo probati malo približiti ovaj zadatak praksi svakodnevnih poslova. Kako opisati profitabilnost u svakodnevnom poslu? Probajmo tako da poistovjetimo profitabilnost sa efikasnošću.

A što je to efikasnost?

Prvi razgovor kod klijenta

Kažu da je u liječenju i tretiranju raznih bolesti najvažnije postaviti dijagnozu. To je prvi korak. Da bi napravili dobru dijagnozu prije projekta povećanja efikasnosti u skladištu potrebno je napraviti kvalitetan uvodni razgovor. Na njemu se postavljaju pitanja kao što su:

  • Kako sada funkcioniraju procesi (u skladištu, proizvodnji, nabavi...)?
  • Koji su najveći problemi u procesu?
  • Zašto mislite da je vaš proces neoptimiran?
  • Koji su po vama glavni pokazatelji problema?
  • Koji su po vašem mišljenju glavni uzroci ovih problema?
  • Kako bi izgledao proces kada bi se ovi problemi riješili?

Održan webinar Selekcija dobavljača

Na webinaru smo konstatirali da su 2 osnovna zadatka nabave: Odnosi sa dobavljačima i smanjenje troškova te smo probali odgovoriti na dilemu da li je danas potrebniji i poželjniji stil suradnje i razvoja odnosa sa dobavljačima ili nabavljač rotvajler? Isto tako smo definirati da je nabava u prošlosti i bila više Pepeljuga, ali da se sve više transformira u Princezu. Da bi to shvatio i top menadžment moramo ga educirati u tome i pokazati kakav je utjecaj nabave na profit poduzeća. Govorili smo o globalnim trendovima koji nas prisiljavaju da od naših dobavljača tražimo fleksibilnost i agilnost te da u većoj mjeri koristimo strateške nasuprot operativnih i taktičkih aktivnosti u nabavi, jer se na taj način mogu postići puno veće uštede bez da naštetimo odnosima.Nabrojali  smo preko desetak nabavnih strategija za izvrsnost poduzeća i konstatirali da je jedna od najutjecajnijih strategija u nabavi Koncentracija izvora nabavi odnosno određivanje broja dobavljača.

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: