Jednostavan put do točnog stanja vašeg skladišta

Imate li problema s točnošću vašeg inventara u skladištu? Nove tehnologije, o kojima smo i mi pisali, kao što su bar kodovi te RFID često se gledaju kao rješenja za netočnost ili zbrkanost u podacima. Ako se one pravilo provode, mogu pomoći smanjiti pogreške, ali one nisu jedini način.

Ni jedna moderna tehnologije ne može eliminirati sve pogreške, a loše implementirani sustavi mogu prouzročiti više štete nego koristi.

Što god odlučili, bilo da želite upotrebljavati nove i moderne sustave ili samo želite srediti podatke, trebali biste se upoznati s nekoliko osnovnih činjenica. Ovo nisu revolucionarni savjeti, ali vaš uspjeh te postizanje točnosti podataka vašeg skladišta uvelike ovisi o njihovoj implementaciji. U sve to ne treba ulaziti stihijski, potrebno je razmisliti i uzeti si dovoljno vremena kako bi se stvar kvalitetno odradila. U ovom članku, točnije u prvom dijelu naših savjeta za jednostavan put od točnosti podataka ukratko ćemo vas upoznati sa stavom koji vodi k točnim podacima vašeg skladišta i cjelokupnog inventara, ali i sa definiranjem procesa i cilja koji želite ostvariti.

 

Cijela kompanija mora željeti točno stanje skladišta

Održavanje točnog stanja skladišta mora biti sastavni dio svake organizacije. Ovaj stav mora se vidjeti u svim segmentima poduzeća, a trebaju ga imati svi zaposlenici pa i oni na višim razinama. Naravno, svi menadžeri i rukovoditelji žele točne podatke skladišta, ali trebaju taj stav, te želje i takve odluke promovirati kroz svoj svakodnevni rad. Vrlo je važan segment u ovom dijelu i „customer servise“, tj. služba za korisnike koja se brine o klijentima, ali ona se odnosi i na provođenju procesa za kvalitetu usluge, upravljanje zalihama itd. Točnost podataka u skladištu tako je povezano s potrebama vaših klijenata, a oni su svima najvažniji.

Definirajte procese koji utječu na točno stanje

Možda ćete imati poteškoća priliko definiranja svega onoga što utječe na točnost podataka u skladištu. Prilikom te radnje trebali biste pripaziti na stvari koje generiraju pogreške u stanju i u svakom slučaju potražiti neko rješenje za njih. Čak će i najkvalitetniji i najprecizniji radnici napraviti pogreške, ali te pogreške možete ukloniti formalnim provjerama. Upravo zato biste trebali u ovaj korak uključiti štoviše ljudi kako bi se sa cijelim planom provođenja procesa upoznalo što više ljudi te kako bi ga oni bolje razumjeli. Svi propusti u ovom dijelu rezultirat će ponovnim definiranjem procesa koji utječu na točnost podataka u skladištu. Zato je vrlo važno da za ovaj korak uzmete dovoljno vremena i da ga napravite kako treba.

 

O nama

Logiko d.o.o.  dodaje vrijednost svojim klijentima i njihovim kupcima kroz poslovno savjetovanje, prilagođene radionice, coaching te tematske webinare i konferencije.

Kontakt

Za sve informacije dostupni smo:
 info(@) logiko.hr
  +385 1 6602 557
+385 1 6602 557 
 Barčev trg 14, 10000 Zagreb, Croatia
 
Prisutni smo na društvenim mrežama: